[TV] Breaking Bad [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 7 aug 2013.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik kon ook niet meer wachten tot vanavond. Te benieuwd hoe het zou eindigen. Passend einde van een top serie.

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    :)

En dit haha. Ben benieuwd of het zo bedoeld was ook _O_

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Prima einde van de serie.

Jesse vrij en Walt dood. Precies hoe het moest imo. Had even gedacht dat Jesse hem alsnog ging pakken toen die Lydia sprak over de ricine. Toen zag je hem even kijken. Alles ging wel goed voor hem alleen wilde die nooit zelfmoord plegen. Maar dat is het enige wat dus niet echt gelukt is. Is ook wel passend imo.

Dat stukje in het huis van Elliot was echt geniaal. Op het moment dat je denkt hij gaat ze toch niet vertrouwen komen opeens die lasers. Dan daarna zit je te denken. Die hitman gasten kunnen toch ook wel die hele stapel pakken als Walt weg is? En dan wordt het bekend dat het die twee stoners waren. Beide echt perfect getimed met je gevoel en vraagtekens.

Wat was de deal met dat horloge op de telefoon als die als journalist belt?
    "Time running out" ofzo?

Maar gewoon een prima afsluiter. Gewoon 5 seizoenen. Ieder seizoen was beter en beter, op je hoogtepunt stoppen met een passend einde. Kunnen veel series van leren.

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ga vanavond kijken.

Is het een einde wat te verwachten is?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon kijken vanavond. Zonde als je nu al iets meer weet.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat horloge lag eerst ook op dat boek wat Hank vond. Soort van wat Mike zei "time bomb walter, tick tick tick". En dit was weer inderdaad zoiets. Horloge op die phonecall naar Elliot en Gretchen

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Shit, sprakeloos. Prachtig einde, beste serie ooit.

Alleen die ricine bij lydia. Ik heb dat moment in het cafe terug gekeken maar ik vraag me af hoe hij die ricine in dat zakje kreeg of het zakje heeft weten te verwisselen

Man man, wat ga ik deze serie missen. Alles viel op z'n plaats vond ik.

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Je kan het altijd nog terugzien, waarom niet? Ik ga in ieder geval de hele set(normale set) op bluray halen. :+

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon je fantasie gebruiken.

een zakje pakken. Open maken zonder scheur. Dichtlijmen. Terugzetten. Andere zakjes weghalen zodat ze zeker weten die ene pakt

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Echt een vette serie die helaas afgelopen is, maar wel op een mooie manier is afgesloten. Geen fluteinde zoals menig andere serie heeft. Prima van genoten.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Beste serie ever. Prima einde! :thumbs:

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Zo jammer dat het voorbij is.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij opvalt is dat mensen op internet gewoon een voorspelling hebben gedaan die klopt:
    1. Lydia gaat dood door de Ricin.
    2. Walt gaat Jesse redden.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja was natuurlijk een van de mogelijkheden. Hoe het allemaal liep waren er misschien 2 of 3 situaties die nog echt mogelijk waren.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja precies. Ik had dezelfde voorspelling gedaan.

Ricin kon voor 2 zijn. Lydia of Gretchen en Elliot. En dan inderdaad of Jesse killen of laten leven. Zoveel meer mogelijkheden waren er niet. Wat niemand had zien aankomen was Badger en Skinny Pete XD

16. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Heel tof einde.

Ik had alleen gehoopt dat we wat te zien kregen van hoe de toekomst eruit gaat zien voor Walt's gezin. Misschien iets van Walt's begrafenis of weet ik veel wat.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vond het wel goed zo, dat had de serie niet nodig.

Skyler wordt waarschijnlijk vrijgesproken en krijgt via via nu toch het geld van Walt (wat dus vooral voor kinderen is bestemd). Lichaam Hank wordt gevonden en begraven enz.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn eerste verwachtingen waren dat het zou gaan knallen....echt non stop action. Maar eigenlijk waren dat juist best onrealistische verwachtingen. Dit klopt gewoon. Beetje jammer die Skyler weer...dat Walt niet moest gaan beweren dat hij alles voor de familie deed. Ze krijgt veel te veel de slachtofferrol, terwijl ze twee episodes terug zei dat Walt maar iets aan Jesse moest gaan doen.

Ik ben ook blij dat Walt Jesse liet gaan, maar stond er toch even van te kijken. Zeker omdat hij in die ene episode hem gewoon verraadde en dood wilde hebben. Gelukkig kon hij het toch over zijn hart verkrijgen. Echt cool met die automatische machinegun. En een passende laatste scene met een stervende Walt bij 'zijn' ding...zijn equipment. Ik moest die Lydia absoluut niet..maar damn...Ricin voor haar? Wel heerlijk dat telefoontje die ze naar Todd pleegde en Walt uitleggen dat hij idd 'gone' is en toen over die Ricin beginnen. Mooi ook dat Walt toegaf aan Skyler dat hij het werk fijn vond, dat hij zich er levend door voelde.

19. straathond

straathond Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ook genoten van het einde.. Dit is gewoon het hardste ooit qua tv.. heb seizoen 1 t/m 3 al 2x gezien en dat was fijn.

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Meth koken was gewoon zijn leven. Voor het koken was zijn leven saai, zinloos, hij had het gevoel dat hij geen toegevoegde waarde had. Meth koken was zijn uitkomst, eindelijk iets waar hij de beste in was en wat hem plezier gaf. Ik vond het daarom ook mooi dat hij tegen Skyler de waarheid zei. In het begin ging het misschien om het geld maar uiteindelijk kookte hij meth omdat hij er dol op was en het hem een goed gevoel gaf.

Deel Deze Pagina