1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hell yeah.

    De timing van release is niet zo geweldig zo vlak voor next gen maar hij schijnt voor een budget prijs in de winkel te komen.. Dus denk dat ik deze toch maar moet gaan bestellen, ik wil nog wel meer Xcom


    Dit betekend trouwens ook meteen dat The Bureau direct van mijn radar is verdwenen nu ik weet dat er zo snel al meer echte Xcom uitkomt
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]F1qpcTks81Y[/yt]
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zijn er alleen maar toevoegingen of zijn er ook dingen veranderd aan de game?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nieuwe maps. Nieuwe units. Nieuwe abilities. Nieuwe alles. Genoeg joh
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar aan de game zelf? Moeilijker? Makkelijker? Heb het origineel nooit uitgespeeld. Mijn beste was 151 dagen. :'-(
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het is veel moeilijker geworden. Meer keuze enzo.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zelfs met savegames ? Op normal? Dan is het echt goed te doen hoor ...
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het lukte me gewoon niet, maar met Zifnap antwoord weet ik wel genoeg. Ik laat hem links liggen als die echt nog moeilijker is geworden.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    @Yellow: Nu voel ik mij weer een beetje schuldig. Ik weet namelijk echt niet of het spel met de Xpack er lastiger op wordt of niet. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat het gemakkelijker gaat worden. Ja, je krijgt meer high tech equipment, maar je komt ook lastigere tegenstanders tegen om dit te balanceren.

    Waarom vond je Xcom zo lastig?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kon op de één of andere manier gewoon geen grip meer houden op mijn game. Ik was dan weer te druk met research, dan weer een missie, dan weer de council en op het laatst kwam alles tegelijk. Je kan, naar mijn idee, niet echt even rustig achterover zitten en even dit doen, dan weer dat. Dat vind ik een beetje jammer. Heb ook moeit met het tactisch plaatsen van mijn mannetjes, word steeds kapot geschoten terwijl ik wel probeer snipers etc hoog in de map te houden. Raak ook snel het overzicht kwijt, ondanks de guide tips van o.a. Gakkie meende ik in dit topic.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Met saves is classic zelfs goed te doen. Inronman mode is me niet gelukt, twee pogingen gewaagd.

    De grote verandering in Enemy within is dat er een nieuwe grondstof is die random over de map ligt. Je zult steeds moeten afwegen of het halen van die grondstoffen nog een haalbare optie is. Voegt dus een extra laag aan het spel toe. Houd je je manschappen heel of stel je ze nog eens in de waagschaal voor wat meer grondstoffen ...

    En natuurlijk mechs :)

    Tis wel crammed dit najaar, dus denk dat ik deze pas haal als er weer een gaatje is. Nadeel is dat er enkele games aankomen waar ik lang zoet mee ga zijn denk ik ...
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik was aardig ver met classic iron man. Alien base. Alleen toen geen tijd meer gehad :-(
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Knap, zover was ik nog niet. Maar ook twee keer overnieuw begonnen nadat ik twee fav squad members was verloren. Eigenlijk een keer door moeten gaan...
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je eenmaal een save hebt waar je lekker gaat kom je in een flow toch. High rank mannetjes. Geen casualties. Dan gaat het alsof je op normal speelt
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, hij zou te groot worden (meer dan 2 GB->)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok thanks. Disc standalone versie dus
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga em toch niet gelijk op release halen. Teveel andere games.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is er geen DLC groter dan 2GB?

    rare regels zijn dat eigenlijk, BF3 DLC bij elkaar is volgens mij wel iets van 12GB .. maar als het dan in 1 stuk is mag t ineens niet meer
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er moet een grens zijn, zoals die er eerst ook voor Arcade en achievements was. Dat loopt nu ook in het belachelijke helaas. :emo:
     

Deel Deze Pagina