Ontwikkelaar: DICE Uitgever: EA Genre: FPS Platform(s): Xbox One, Xbox 360, Playstation 3, Playstation 4, PC Spelers: 64 spelers Releasedatum: 31 Oktober 2013 Credits gaan naar Hybrid
Wie gaat de bèta morgen allemaal spelen? GTA Online zal er toch wel uitliggen dus ik zal zeker een kijkje nemen, ook al even gepreload op Origin
Don't worry, ik wacht je morgen wel op in die andere game om je te troosten. Morgen is alleen closed? Wanneer begon de open beta?
Is goed Het is inderdaad wel een closed beta, hopelijk valt het mee Was met BF3 volgens mij ook zo, toen de open beta losging, lag alles plat
nou hij start niet op. Nieuwste drivers geïnstalleerd. Hij doet niks. Op de forums lees ik ook dat er veel mensen met deze problemen kampen... helaas, wat een kut zooi weer
een oudje. Radeon 5770. Eerst de 13.9 driver update gedaan en daarna de 13.10 beta2. Hij blijft vanuit battlelog staan op: joining server. En dan gebeurt er verder niks. Stonden paar oplossingen op van dat je je antivirus uit moet zetten. Dat werkt ook niet.