Whuuut destiny komt ook gewoon op 360 uit? Dat wist ik helemaal niet! Goed nieuws zeg, dan kan de xbone nog wel een jaartje wachten *)
Heel veel games voor 'next-gen' komen ook gewoon naar de Xbox 360 en PS3. Watch Dogs, Destiny, Dragon Age Inquisition bijvoorbeeld.
Woohoo! Al had ik liever een ViDoc, maar toch; woohoo! edit: Nieuwe cover is lelijk En waarom is Master Chief er?
Beter vraag is, waarom zit zijn helm achterstevoren? Met games die in de overgangsfase zitten (CoD, BF, FIFA, Watchdogs, etc) snap ik het nog wel, maar waarom games als Destiny en Dragon Age? Die komen nog lang niet uit, tegen die tijd zijn er al een boel next gens verkocht. That said; ik moet ook nog maar afwachten of Destiny en Dragon Age ook echt nog op current gaan uitkomen....dat is toch een hoop inleveren lijkt mij!
Haha, niet de enige dus. Dacht echt even dat het Master Chief was en Bungie al die tijd aan het trollen was.
Spring 2014 is de releasedatum? Als dat zo blijft is dat een prima releasedatum, niet eens extreem lang meer.
Hmm, ik word nu niet echt warm van die trailer. Ik wacht alles wel even af, al zal het wel goed zitten met deze game. Al is het idee van echte bossbattles wel echt tof