Deze Fifa is duidelijk ontworpen voor de next-gen consoles. Daar zit volgens mij echt een wereld van verschil tussen.
ik moet zeggen dat ik ook echt moeite heb om te wennen.. dat je geen statistieken meer krijgt bij het zoeken naar spelers is echt klote.. Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
Deze zin snap ik niet. Heb juist het idee dat currect gen en next gen deze versie nog dicht bij elkaar liggen Kijk de review van gameking eens!)
altijd alles manual, MAAR speel alleen tegen friends online die dat ook doen. Veruit het mooist manual, meeste diepgang.
Kan iemand mij helpen? Hoe kan ik in mijn eerste seizoen als manager in carrière CL spelen? Nu kan ik alleen maar competitie en beker wedstrijden spelen! Volgens mij moest je dit kopen in Fifa13, maar ik zie het niet in de catalogus staan ...
Goed, eerst leek het me wel interessant al die spelers eerst moeten scouten voordat je wist wat voor spelers het zijn. Want ja, zo gaat het in het echt natuurlijk ook. Maar nu na een paar dagen moet ik toch eerlijk bekennen dat ik het een heel irritant iets vind dat je niet "zomaar" even zonder eerst een paar dagen te moeten scouten een speler kan kopen. Die transferdeadlinedag heeft daardoor zijn charme helemaal verloren omdat je dus niet gewoon even een speler kan zoeken en kopen. Snap niet dat EA dit gedaan heeft. Er waren een paar mensen hier die dachten dat je het uit kon zetten ofzo? Is daar al meer duidelijkheid over?
Het blijft imoh nog steeds de heerster van alle voetbal games. Jammer dat PES 14 zo slecht afgeraffeld afgeleverd is.
Bij het starten van een nieuw seizoen staat bij de opties de vraag of je europees wil spelen waarna je de groepen moet samenstellen.
Mee eens, en toch gaat het wel berg afwaarts. Fifa 13 was opzich erg goed maar behoorlijk wat bugs. (na vele updates bleef hij bij mij regelmatig vastlopen in carrière modus) en nog wat kleine dingetjes. het heeft bij mij aardig wat uurtjes gekost maar ik begin fifa 14 echt onder de knie te krijgen, gameplay word alsmaar beter. normaliter was ik vanaf het eerste moment onder de indruk van een nieuwe fifa uitgave.. dit maal is dat niet het geval maar dat zal voor iedereen anders zijn. het zal nog even duren voor ik echt een goed oordeel kan geven maar het nieuwe speler zoek/transfer systeem in carrière modus is echt een zware tegenvaller. hopelijk gaan ze dat nog wijzigen dmv een update.. het nieuwe scoutsysteem is een hele mooie toevoeging maar het weglaten van spelerstatistieken in het algemeen is echt zwaar klote.. zo keek ik vaak even naar de club die een speler van me wilde huren of mijn speler dan goed genoeg zou zijn voor een basisplaats of in ieders geval veel speeltijd.. dat is niet meer mogelijk.. even last minute versterking halen als je een speler kwijt raakt is niet meer mogelijk.. het is wel mogelijk, je hebt alleen geen flauw idee wat je in huis haalt..
Snap er niks van. FIFA 14 is bij mij inneens weer totaal veranderd. Merk het vooral met clubs. 2 dagen geleden kon je nog ECHT merken dat je eigen pro veel beter was dan de niet VP's. sinds gister speeld alles weer traag zoals FIFA 13. Lijkt wel of EA weer een kleine update heeft gedaan. Het is sinds fifa 12 alleen maar minder geworden. 1e paar dagen was weer even heerlijk ouderwets snelle aanvallen opzetten maar nu is elke bal die je aanneemt weer voor de tegenstander. Het is een game en ik wil weer terug naar de matches waarin heel veel gescoord werd dan maar arcade.
Dat kan natuurlijk wel. Maar vond fifa 11 bijvoorbeeld veel leuker. Die was wat meer arcade maar dat vond ik juist leuk. lekker snel combineren en acties maken. Dit wordt allemaal zo traag.