ja maar zijn toch wel meerdere van dezelfde persoon zegmaar je hebt wel ongeveer maar 20 echt verschillende missies. Voorbeeld: bij die crackhoer met franklin (met dat wegslepen) zijn meerdere missies, maar vallen onder het kopje 'crackhoer' in het spel zelf. Rockstar site geeft ze allemaal apart aan.
aah ok cool, maar is het dan nog belangrijk om te kiezen wie wat koopt? of kan elk persoon andere gebouwen kopen en is er niet de keus wie bijv de stripclub koopt? en als ik met een ander persoon speelt, krijg de persoon wie ik niet speel dan wel inkomen door of krijg je alleen inkomen als je met die persoon speelt
Ja maar ik snap dan iets niet. Er staat op de site dat ik 10 van die missies heb gedaan en dat klopt ook wel en heb er nog maar 10 te gaan volgens die stats. Maar dan blijft er nog een shitload aan missies over. Of krijg ik straks met S&F missies te maken waar ik in één missie al meerdere van die 'blokjes' doe en dat dat onder één missie valt? Beverly bijvoorbeeld...waren allemaal aparte missies die los van elkaar werden getriggerd. RDR had volgens mij bij lange na niet zoveel Stranger missies toch? Ah ik zie het anders allemaal vanzelf wel. Dit is fucking cool! [yt]oQY5GXcPvso[/yt]
Ik heb net de missie gedaan met de: Spoiler cargoplane Spoiler Hij stort dus leuk neer in de zee, maar moet ik op eigen houtje naar het wrak duiken? Of komt daar een missie over? Of liggen daar geen wapens/geld/etc.
Spoiler Dat vraag ik me dus ook af. Ik denk dat je daar op den duur wel een missie voor krijgt of ergens een duikerspak moet kopen.
Spoiler Komt geen verdere missie over, je kan er uit jezelf naar duiken. Maar je kan het ook laten want er ligt niks bijzonders Een paar wapens en verder niks (of ik heb niet goed gekeken)
http://www.rockstargames.com/newswi...ne-details-game-day-access-info-and-more.html Morgen 1 uur gta online! Als het mee zit
Net 100% achievement gehaald damn wat moet je er een hoop voor doen sommige dingen zijn echt frustrerend maarja heb de achieve nu,just in time for online...
Ik vond het wel meevallen, ik had het gevoel dat GTA 4 wat langer was om 100% te halen, toch heb ik binnen 60 uur volgens mij in totaal GTA 5 op 100% gehaald.
Net zo'n triathlon gelopen met Mary Ann -_- iets van 4 tot 5 minuten moeten rammen op de A knop. Ik heb geen duim meer over man.
Ja, dat wilde ik dus niet verklappen... Maarre, ik nader de 100% inmiddels terwijl de apps nog naar Android moeten komen. Toch jammer. Ik heb Chop nu liever dood eerlijk gezegd, beest schijt alles onder...
Of gewoon niet meenemen, ik zie dat beest ook nooit. Ik vind dat kutbeest maar een nutteloze toevoeging.