Ik denk dat het de auto-save is. Maar goed, mijn save game staat gebackupped op een USB-stick en ik save altijd manual.
Fals alarm! Ik werd disconnected van live kreeg loading story mode en toen kwam de 1e missie er weer voor. Even naar dashboard en terug en alles is er nog gelukkig. Schrok me dood man
weet ik niet misschien kan ik pas vrijdag of zondag aan GTA online dan is het wel handig om wat cash te hebben zodat ik meteen mee kan met mn crew
Great White Shark Cash Card will cost an American player $20 and £13.49. This will amount to $1.2 million for online cash. Bull Shark Cash Card will cost Americans $10 and £6.99 which amounts to $500k for online play. The Tiger Shark Cash Card will run American gamers $5 and £3.49, resulting in $200k for online cash use. Finally, the minimal denomination is the $3/£1.99 cash pack which gives a player $100k for online cash use. Oftewel, aardig prijzig volgens mij.
jaja, mijne staat al 20 minuten op waiting for players, ja alsof dat echt nodig is als er 100000 mensen spelen -.-
Same here.. Ach dit was te verwachten natuurlijk.. in ieder geval loopt de muziek lekker door tijdens het wachten \o/
Ik heb een missie gedaan. Nou zit ik echter al minuten naar een scherm te kijken waar steeds Online tips voorbij komen. Hoe kom ik nou in godsnaam verder?
Dat heb ik ook. Ga wel gewoon wat anders doen en kijk wel of die verder gaat of niet. En anders opnieuw opstarten.