Hoe laat update Marketplace eigenlijk? 12:00 uur toch? Vanaf morgen lekker 2 weken BF spelen haha. Blij dat het niet een paar dagen is ofzo.
Ben hem op de pc aan het preloaden. Dit kan zeker niet op de xbox? Nog mensen die in groepsverband/squad willen spelen: voeg me toe.
Dit al gezien mensen? [yt]QtDFfPCrIwY[/yt] Retesoepel en weinig verschillen met PC versie op X1. Blijf het jammer vinden dat het in no way de SP graphics zijn...maar ja...dat zou ook geen realistische verwachting zijn. Nog meer impressies @ 9:45 [yt]ltUDJMapt4M[/yt] Klinkt erg positief.
Waar komt hij te staan? Aangezien ik op de pc niet kan spelen. hij doet het niet daarop? ik heb zowel voor xbox als pc early acces, maar ik zie hem op de xbox ook niet staan..
Ik heb die season pas bf3 dus hij zou beschikbaar moeten komen vandaag voor die mensen die eerder toegang hebben en dan bedoel ik dus waar -_-
Op het game marketplace gedeelte. UK begint hem nu langzaam te krijgen maar de rest nog niet. Zal niet lang meer duren
Ja eeeh, ik ben nog lang niet klaar met GTA en heb in een opwelling FIFA gekocht en had nog een backlog en dan is het ook alweer BF beta tijd? Kan die andere spellen nu net zo goed meteen weg gooien
Eigen schuld Twijfel tussen GTA Online of BF4. Al zal de eerstgenoemde wel afvallen ivm problemen. Origin op de PC doet het nog steeds dus dat gaat tot nu toe nog wel goed.
GTA heeft nu al problemen dus vanavond als iedereen in Europa tijd heeft en de amerikanen ook wakker zijn is dat al helemaal kansloos natuurlijk Als ik aan gamen toe kom word het duidelijk BF4