Ik denk dat die foto al genoeg zegt: Ma'ja het komt er dus op neer dat er iets mis ging met de PS4 en hun console. (het spelen ervan tijdens een event)
Haha wel sneu dat je dan soort van betrapt bent dat het op een pc draait. Maarja zo erg is dit toch niet. Gebeurd ook bij MS dat spellen op pc's draaien. Meen me nog te herinneren dat dit ook gebeurde op de e3 bij MS. http://pixelenemy.com/xbox-one-game...h-nvidia-gtx-gpus-ps4-running-on-ps4-devkits/
Ja klopt, dus het is wat heen en weer geplaag Maar toen dat bekend was gemaakt was er nogal wat discussie en ophef over.
En ook toen sloeg het nergens op, dit soort events met games een paar maanden voor release is toch in 90% van de gevallen oudere builds die op devkits draaien?
Het is niet meer dan logisch dat alles 100% is, natuurlijk is de machine nu al in productie maar de games zijn ook nog niet af. Wij als gamers schieten ook niks op met dit soort berichten.
Heerlijk idee dat er in de volgende maand ik gewoon op de PS4 eindelijk kan gamen. Ik merk eigenlijk ook aan alles dat ik gewoon klaar ben met de huidige consoles. PS3 verkopen eind deze maand en dan maar wachten
Ik hou m'n consoles gewoon, vorige gen m'n console verkocht en achteraf heel veel spijt van gekregen. Dat gaat me de komende generatie niet gebeuren, zeker niet met een collectie van 60+ Xbox 360 games.
Ik heb vorige week mijn oude Xbox weggegooid, had er niet zoveel meer aan omdat er geen disc drive inzat
Jullie weten dat over 1 maand het 1 november is.. En de PS4 pas 29ste komt.. Is eerder 2 maanden dan 1
Gek, de beta draait dan in een simulatie op een windows OS. Waarom niet meteen op een Unix-bsd OS? Je zou toch verwachten dat dat stabieler zou zijn.
Omdat de games op windows omgevingen worden ontwikkeld? Die pic op de vorige pagina is toch een game die onderuit gaat en niet het PS4 OS?