Echt de meest waardeloze character creation die ik ooit heb gezien. Het is amper mogelijk om een fatsoenlijk uitziend character te maken. Daarnaast is het me nog niet gelukt om iets te spelen. Nu na 2 keer herstarten is mijn gemaakte character ook verdwenen.
Ik krijg telkens ( ik moet nog racen ) Go to the race trigger. ga ik heen met een auto, gebeurt er niks. wat the fuck
Beetje jammer dat het nog niet voor iedereen werkt maar als het werkt. Ohhh heerlijk. Lange tijd geleden dat ik mij zo heb vermaakt.
Net de eerste straatrace/tutorial gedaan, maar wat nu? Ik kan niks anders doen gezien ik de online tutorial moet afmaken maar hen geen idee wat ik nu moet gaan doen.
ik krijg telkens dat filmpje op die parkeerplaats waar je zo'n vent uit de auto ziet stappen, dan zoomt ie uit en dan zie ik alleen nog maar waiting for other players staan. Iemand anders ook dit probleem??
bij mij krijg ik dat filmpje dat lamar me ophaalt bij airport. dan stapt ie uit op een parkeerplaatsje. en moet ik wachten? maar ik zie niks... en er gebeurd ook niks. Jammer dat iedereen die wel kan spelen niemand helpt omdat ze zelf wel kunnen.
Weinig kunnen die missies starten of andere joinen omdat je een tutorial moet doorlopen... Best jammer dat het zo stroef loopt allemaal.