Ook zwart scherm... Lekker is dat stellen ze de MP uit voor 2 weken zou je toch verwachten dat alles goed draait.
Waren de servers nu gescheiden of cross-platform? Met gescheiden servers vind ik dit toch wel triest, MMO's zijn meestal cross-server en hebben ook opstart problemen maar zijn wel speelbaar, dit is echter onmogelijk om te spelen op moment. Dan maar de laatste dingetjes in de SP halen, zit nu op 95% ofzo dus schiet op.
Hij zoekt eerst naar potjes van friends, dan crew en dan random. Tot nu toe alleen nog maar random gezien en Sloober die spectator was
Krijg de melding Go to Cypruss Flats. Als ik naar aangegeven punt ga blijft dit echter in beeld en gebeurt er niks?
Kan nu niet eens het intro filmpje inladen, houdt het dus maar bij de SP. Terwijl Daz en Neo in de party lekker vertellen hoe vet het is.
Wat een crap online ben er 1 keer in gekomen maar kreeg niet eens de introductie,service unavailable en hij saved niet zegt het scherm en nu iedere keer timed out session pfff goed begin dit
Als ik het vliegtuig uitkom en de rit met lamar gemaakt heb kan ik vrij rondlopen maar als ik ook maar een kant op ga staat er "Hey! You supposed to go that way!" en als ik een auto pak staat er "Go to the race trigger". maar waar o waar kan ik die "race trigger" vinden??
Dat is die blauwe cirkel die pal voor je staat als je de auto uitstapt na het begin filmpje. Tenminste bij mij wel. Iemand het betting board al gevonden? Kreeg een melding dat je op winnende spelers in kon zetten om extra geld te maken maar kon het niet vinden.