Tot nu toe zijn er ook alleen maar bans van mensen die aan account sharing gedaan hebben toch? Omdat dat content duping is en dus een schending van de ToS? of zijn er ook bans van mensen die zelf een Oman account hebben bij gemaakt?
ik neem aan alleen van duping, maar upinsmoke en ik hebben 't zelfde gedaan. en hij is nog niet de sjaak.. dus wellicht zien ze een paar mensen over t hoofd zou mooi zijn
Zwaar kloten. Hoop voor je dat MS nog is voor je kan betekenen. Kan je nu helemaal geen games meer spelen?
kan nog wel gamen, niet meer bij mn cloud savegames of uberhaupt verbinden met live.... misschien als het interessant is of als er nog vragen zijn dat we daar een apart topic voor maken? zo spammen we de boel wel vol
Nee joh, Sony zou het gewoon toelaten als je hun voorwaarden( waar een ieder mee akkoord is gegaan) zou schenden..
Precies, ik ook. Recovered, gedownload, niet gespeeld, account verwijderd, game verwijderd. Maar (nog) niets
Ik had een heeele tijd terug ook betas via andere accounts gedownload zoals CoD 4 beta, daar heb ik ook niks van gehoord, is gratis, maar komt op het zelfde neer.