[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    We hebben onderling al heel wat testen gedaan (op xbox360 wel te verstaan) en in geen enkele wedstrijd ondervonden bij lag of input lag.
    Vandaar dat we besloten hebben het kampioenschap toch af te trappen.
    Tijd zal natuurlijk uitwijzen hoe goed dit zal werken!
    We zijn alvast voorzien op een goede regeling indien lag toch een spelbreker zou zijn.

Bij ML online heb ik soms wel wat input lag op xbox360.
    Maar vaak heb ik eerder het gevoel dat de tegenstander de boel wilt saboteren als je voorstaat..

Maar tegen Belgen en Nederlanders (onderling via match room) geen probleem ondervonden.

2. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    jij snapt het hully.
    Geef mij maar pes4 of 5 op de ps2 over alle next gen delen.
    Ik snap niet waarom ze richting dat overdreven realistische gedoe willen gaan. Het zorgt er alleen maar voor dat de game stroperig en traag wordt. Ik wil weer die perfecte mix van arcade en realisme zoals in de ps2 days. _O_

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, ik denk niet dat PES4 of 5 beter zijn dan een PES 2011 hoor. Stop ze maar eens in je PS2, je weet niet wat je meemaakt.

Sure, back in the days was PES 4 natuurlijk helemaal de bomb. Maar als ze nu PES 4 uitbrengen met alleen up-to-date graphics, dan ga je die game echt niet tof vinden.

Mensen denken altijd dat een game vroeger beter was, zonder rekening te houden met het tijdsbeeld.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is waar, maar de basis mechanics van PES5 waren wel heel erg goed.

En ik weet niet of het komt omdat ze steeds meer toe willen voegen of wat het is maar tegenwoordig rammelt PES ook gewoon in de basis aan alle kanten

5. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    nee, ik word verkeerd begrepen. Ik bedoelde het uiteraard relatief gezien. Dus het gevoel van complete voetbalgame (pes5 op de ps2) moet je zeker zien in die tijdsgeest. Anders had ik pes5 (xbox one versie) nu wel in mijn 360 gedaan...

Ik vind fifa 13 een hele goede game, ook qua gameplay, maar net niet genoeg vrijheid op de een of andere manier (ook al heb ik alle controls op manual) maar voor online 2 vs 2 is het veruit de beste voetbalgame tot nu toe (fifa 14 als gezegd nog niet in huis).

Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk dat ze nu teveel naar fifa kijken. In de ps2 days was PES de king en gingen ze lekker hun eigen weg. Maar ik merk nu dat pes meer en meer op fifa gaat lijken, in negatieve zin. Hoe de spelers bewegen, dat trage gedoe, grote draaicirkels etc. Dat haatte ik altijd in fifa games. En dat zie ik nu gewoon in pes, dat verpest het o.a. voor mij.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wat heeft het voor zin om games te gaan vergelijken op relatief gebied?
    PES2011 is beter dan PES5, feit.

8. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    jep fifa 13 beter dan pes14

dus eens

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist 2 potjes online gewonnen 3-1 en 4-2 sta op plek 955

Dus kom maar op :+

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

Heb hem gelezen.. Ben niet alles met je eens!

Ik scoor regelmatig met een kopbal. En dankzij het toch wisselden spel. blijft pes 2014 aantrekkelijk! Ook het schieten is echt heerlijk de bal wordt geschoten waar ik wil! Ook vind ik het er dichtbij mooi uitzien.Zelfs gras sprietjes zie je! En zelfs ME bij belangrijke wedstrijden. Bekijk regelmatig replays!

11. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nu dan de enige die af en toe frame date problemen heeft op de xbox.?
    anders ga ik het eens op de xbox van mn vriend proberen en dan op mn eigen en zijn tv om dingen uit te sluiten

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Haha krijg nu zelfs gamers die in de 89 minuut het spel verlaten omdat ik met 4 - 1 voor sta! :+

Zojuist een potje gespeld met 2 achter en ik kom terug tot 2 -2 en inde 80 minuut scoor ik de 3-2

Ik ben nu helemaal op (vooral mijn rechter hand) Ik zweet en ben een beetje gek :+ zo,n gave pot!

13. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Heren,

Ging zojuist even een potje Ajax - Milan spelen en speelde in san siro of giuseppe meazza. De bal was oranje, for what it's worth.

Geen last van lag tijdens het spelen. Mmmzzz... Zal het dan aan het stadion liggen? Of de kleur bal? Geldt dus voor PS3 versie... Spel leek ook een stuk sneller te spelen op standje 0. Erg apart al zeg ik het zelf. Daarna speelde ik nog een potje, dat leek ook een stuk vloeiender te gaan. Vaag....

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    op de hoeveelste plaats sta jij ;)

15. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Klopt inderdaad als je tegen Nederlanders of Belgen speelt heb je eigenlijk 98% van de tijd niet echt problemen.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Mee eens!

17. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het al mogelijk online te gamen. Ik zie dat sommige al online spelen. Datapack beschikbaar?

18. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het datapack kan via een omweg geinstalleerd worden; dat hebben we hier vaker besproken. Het risico dat je op die manier neemt is dat je via een van de tooltjes die je nodig hebt ( Horizon ) je ook Malware binnenhaalt.
    Rechtsreeks via de normale Konami kanalen gaat voor de meesten niet.
    Maar je kan het proberen.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het koppen ìs ook geen probleem. Je moet alleen weten hoe.
    Je moet, als de cross naar je toe komt, al op schieten drukken VOORDAT de bal je geraakt heeft.
    Het gaat zo:
    1. Voorzet is onderweg.
    2. Druk op schiet voordat de bal je bereikt.
    3. Laat de schietknop los
    4. Richt nu je linker stick zoals je wilt, ook nog voordat de bal je bereikt
    5. De bal bereikt je en je scoort :)

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Doe het driehoekje erbij (PS:cool: en je kopt hem prachtig naar de grond

Deel Deze Pagina