Info voor als je niet weet hoe je hem moet downoaden. https://help.ea.com/article/battlefield-4-beta-information
Gewoon nog steeds niks he.. Zijn wat trucjes om het via UK te halen. Maar tig keer geprobeerd maar dat werkt ook niet..
Heb me online pass maar weer gedownload van Medal of Honor. Maar het is me niet echt duidelijk waar ik hem nou moet downloaden. Ingame via MOH of ook gewoon via dashboard ofzo?
ik zie hem op de 360 nog steeds niet staan wel allerlei video's e.d. maar niets meer BETA kan die kop niets eens vinden EDIT : ik zie niets en ben toch echt premium member
Niemand ziet wat. Alleen wat mensen in UK is het gelukt. Gewoon lame. En wat is zo lees hebben ze de control layout ook veranderd..
Net ff snel een potje conquest gedaan en het is echt gruwelijk. Het lijkt ook alsof het veel vloeiender loopt dan bf3. Jammer dat de controls veranderd zijn. Vooral het vliegen werkt kut, maar het rijden helemaal. Wtf, hele wagen besturen met alleen je analoog?? Vind het in bf3 veel beter met triggers en al Grafisch niet speciaal. Gewoon net als bf3. Maar het geluid is wel weer perfect. Zelfs beter dan zijn voorganger. Surround keihard gezet en met de sniper los gegaan. HEERLIJK! Ik weet wel zeker dat dit spel helemaal los gaat op next gen. Blij dat ik em gepreorderd heb naast mijn ps4 Het is dat ik geen Xbox of ps3 meer heb anders had ik em ook zeker voor de current gen gehaald
Ah oke. Vond het al zo aparte post haha. Zat al te denken waarom BF4 op de next gen halen als je een PC hebt die het aankan.
Nee, die ga ik nu wel even downloaden Hij staat op een ding Ultra en de rest High, prima genoeg Straks wel even een paar plaatjes maken, eerst even kijken of GTA het al wat doet