Eerst moet je tutorial helemaal gedaan hebben, en dan kun je pas kiezen wat je wil doen, en dan moet ook nog alles opgeslagen blijven...
Het werkt bij mij, maar zeker niet optimaal. Vooral joinen van andere met missies. Dus nu alles alleen aan het doen. Nu 20.000 cash. Paar appartementen tegen gekomen en die kosten tussen de 200k en 400k. Garages rond 75k.
Na meerdere malen te hebben geprobeerd online te gaan, ben ik nu weer een character aan het bouwen. Maar i.p.v. dat ik kan kiezen wie mijn vader is, heeft GTA dat al voor mij gedaan: John Marston
Die introductie had er van mij wel uit mogen gaan. Kan overigens nog steeds niks en wacht met smart op m'n eerste blauwe cirkel zodat ik m'n Online missie kan starten... *zucht*
Dat is dus het probleem. Bij de tutorial blijft die steeds hangen bij "Launching session" bij de allereerste race. Daardoor kan ik niet kiezen wat ik wil, door die verplichte tutorial die niet werkt.
Ik kom steeds niet bij mensen of met mensen doe vaak dingen in mn eentje, hoe komt dit ? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ik ben nu even afk, wel even op de veilige modus zodat ik niet mijn zuurverdiende centen verlies Heb ook al even wat op de bank gezet.
Als het voor het weekend een beetje goed loopt zal er van het weekend wel weer gekloot zijn, dan is er namelijk gratis Xbox Live Gold voor iedereen.