Ik was voor een quick job een winkel aan het overvaller. Die gozer die achter de kassa stond, ging mij wat te langzaam. Dus ik wou een ''warning'' schot lossen, maar wat bleek. Ik had geen ammo meer, die gozer zag dat en schoot mij vervolgens omver.
Het is wel tergend om die tutorial door te komen. Heb de race gedaan, een job met 4 man, nieuwe kleren gekocht en een auto gejat voor een tracker en paint job. Nu kon ik door naar Last Team Standing, maar er gebeurt weer niks. En je moet het allemaal doen voordat je eindelijk zelf mag kiezen wat je wilt spelen. Irritant.
Net een uurtje kunnen spelen in een server. Maar helaas zonder opslag mogelijkheden. Heb nu wel een indruk wat allemaal kan online, maar om nou te zeggen: "Ow, wat vet!", nee dat niet. Leuke extra, maar zal de ervaring van de single player niet gaan overtreffen voor mij schat ik zo... Als je terugkeerd in het offline Los Santos lijkt het ineens ook een heel andere wereld, een wereld waar wel leven is.
Ik kan uit je tekst niet opmaken wat je hier mee bedoeld. Tevens zijn de meeste game modes nog niet eens unlocked.
Het spel blijft maar laden en laden, maar ik ben bang om mijn Xbox te resetten. Straks moet ik de tutorial weer helemaal opnieuw doen en daar heb ik geen zin in. Of mijn gemaakte character is weer weg.
Wat ik zie uit filmpjes is inderdaad de vehicle dichtheid wat lager ingesteld. Neem aan dat dit nog een keer verhoogt word? Anders voelt het een beetje dood aan inderdaad. Vreemde keuze, GTA IV had op dichtheid high dezelfde dichtheid als in de single player. Had liever gezien dat ze wat modellen wat terugschroefde om zo meer characters in beeld te tonen.
Net de eerste race en shootout gehad.. Wat me opvalt is dat het lijkt alsof de moeilijkheidsgraad omhoog is gegaan.. Helaas na die missie bleef ie hangen.. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
http://www.computerandvideogames.co...owing-reports-of-save-file-corruption-errors/ Wees gewaarschuwd
Had ik ook, maar toen ik naar een nieuwe sessie ging zoeken begon die wel bij de tutorial. Het is behoorlijk buggy allemaal.
Zoals ik al eerder zei, ik ben voorlopig niet online.... Laat ze eerst lekker de bugfixes en patches maken aan de hand van spelers die gaan klagen....
Kan iemand mij vertellen of dat hij auto-saved terwijl je nog niet online bent gegaan. Of doet hij dat pas zodra je voor het eerst online komt? Want in dat eerste geval ga ik ook de update niet downloaden. Ik hoor namelijk meerdere verhalen over mensen die save game corruption hebben vanwege de problemen met GTA Online.