[XOne] [GTAV] Stock Market

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 29 sep 2013.

1. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ik moet het wel doen voor het geld met Michael.. Ik heb die Lester missies grotendeels gemist omdat ik te snel door gespeeld heb zonder online naar tips (spoilers) te kijken. ;)

Maar zo gauw ik alles ingame heb gekocht stop ik er ook weer mee, echt leuk is dat nou ook weer niet met die aandelen. Alleen als er zo ook makkelijk geld te verdienen valt voor GTA Online ga ik uiteraard nog wel even verder. :p

2. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    Ook best jammer eigenlijk om overal mee te wachten, puur zodat je aan het einde alle properties kunt kopen. Ik wil gewoon nu tijdens het spel, tijdens de missies beschikking hebben over een vliegveld. En ik wil de haven ook tijdens de missies zodat er wat gekloot kan worden tussendoor. Vliegtuigen vind ik wel erg handig als vervoer. Nu moet je blijkbaar overal op letten om het spel volledig uit te kunnen spelen.

In mijn eerste missie lazerde er 1 van z’n bike wat me geld kostte, dat kun je dus allemaal voorkomen enz enz. Alle slechte crewmembers moet je blijkbaar wel nemen, zodat ze later goed zijn zonder een grote cut te hebben… Doordat je alle properties wilt kopen op het eind ben je bijna in staat om alles opnieuw te doen, vind ik zonde.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Een paar miljoen uitgeven is niet erg hoor.

Zolang je de Lester missies niet doet heb je op het einde geld zat.

4. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    Hm ok thanks, dat stelt me dan beetje gerust.

Ik zit overigens nog steeds pas op 28%, al speel ik ook niet erg veel. Ik heb met dit soort spellen (had ik bij Skyrim ook) dat ik niet wil dat het ophoudt :emo:. Als ik dan eenmaal alle missies heb gehad verlies ik erg snel interesse.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik had tot voor de laatste missies rond de 100k per personages omdat ik alles uitgaf. Na de laatste missies (waaronder lesters) 1,1 miljard. Dus zuinig doen is echt niet nodig om op het einde met behulp van de Lester missies veel geld te vangen.

6. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    dus je heb van 100 duizend 1,1 miljard gemaakt? in 1 missie? benieuwd hoe je dat gedaan heb.

7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    zegtie

EDIT: Bedankt voor je antwoord RaouLioo. Ga ik ook eens gewoon wat spenden :D

8. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Is niet echt een antwoord toch?;)

1.1 miljard is namelijk wel erg veel. misschien wat cijfers verkeerd geteld.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Kan wel degelijk. Je verdient met de laatste heist aardig wat en als je dat 5x kan vermeerderen krijg je best veel ;)

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Na de laatste heist had ik 32 miljoen per character, puur door wat ik tijdens die heist heb buit gemaakt. Daarna 4 Lester missies gedaan en geld goed geinvesteerd en dan kom je uit op 1,1 miljard per character.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Piswater loopt nog steeds lekker op volgens de website. :D

Gister nog op laatste moment alles erin gestopt op 1 save file om te zien wat er zou gebeuren. Maar tis met $2 gestegen.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat heb ik ook wel ja. En heb ook nog niet zoveel gespeeld, maar vind de percentages wel vrij snel gaan.. Moet zeggen dat ik ook niet alle missies zo geweldig vindt, vooral met Michael, maar had meer missies verwacht.

Ik wil ook nog keer naar de beurs maar geen idee wat ik moet kopen. Speelt iedereen op bawsaq of ook gewoon als singleplayer?

13. ExplosiveMarkey

ExplosiveMarkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Steeds als ik op bawsaq kom staan alle aandelen op +100% zit gewoon geen verandering in. Ik heb geen idee waarom. Account is gelinkt aan socialclub

14. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dan heb ik toch wat verkeerd gedaan, ik had het zelfde en kwam uit op 350 miljoen per persoon

15. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Ammu-nation dus te vroeg ingekocht helaas...

16. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    komt doordat het gross van de mensen niet snapt hoe aandelen werken en dus nu nog steeds in HAL en Pisswasser blijven duwen omdat die toch "alleen maar stijgt"...

gewoon laten staan je investering, op den duur verdien je het waarschijnlijk dubbel terug...

toch is het wel appart dat de PS3 Ammunition helemaal niet daalt met de stijging van HAL....

Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Me too :'-( miljoenen kwijt haha

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat heb ik dus eerlijk gezegd ook gedaan. :+

Gister nog gechecked naar mn aandelen in Pisswater en gezien die nog steeds opliepen ff twee saves gemaakt 1 zonder de aandelen en volgende waar ik nog alles erin heb zitten. :$

19. MisterShakerNL

MisterShakerNL Bazaarhouder

Leuk Bevonden:
    0
    jup en dat blijft werken omdat rockstar voor zover ik weet niet slim genoeg is geweest met dit systeem... in het echt heb je namelijk ook cijfers van bedrijven en bepaalde dingen die gebeuren waardoor het onaantrekkelijk wordt een bepaald aandeel te kopen (het aandeel kan daardoor niet oneindig stijgen). Bij GTA zit dit er niet in waardoor het hele systeem niet werkt... gewoon niet goed genoeg over nagedacht...

20. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    618
    Volgens mij heeft het geld wat uit de singleplayer in BAWSAQ gepompt word helemaal geen invloed op de aandelen...

Pisswasser is nog steeds stijgende.. En durf wel met zekerheid te zeggen dat genoeg mensen die aandelen weer verkocht hebben om minimaal een verandering zichtbaar te maken.

Het feit dat je met savegames kunt werken zal hiermee te maken hebben. Als ik maar aparte savegames blijf aanmaken kan ik in principe ook geld blijven toevoegen aan een bepaald aandeel. Dat zou de hele fun van de aandelen gelijk verzieken, en denk dat Rockstar daar ook wel over nagedacht heeft. ;)

Deel Deze Pagina