Het zit je ook wel mee he Gelijk in de ochtend binnen. Het is je gegund, met een klein beetje afgunst
Waar denk je dat ik het over had wanneer ik zei: "Ik heb hem ook hoor, met de Wii U bundel" dus de Limited Edition + Wii U Bundel
Heeft geen zin, dan moet je thuis zijn om het spel te ontvangen Ik ben niet thuis morgen overdag, in de avond kan ik hem dan gewoon bij Nedgame ophalen morgen. Ik wacht wel weer Ga dan maar weer GTA V spelen, the horror.
Balen! Sterkte in ieder geval. Het is oneerlijk hoe het leven soms zo tegen kan zitten, maar je komt er sterker uit.
Veel gameplezier heren! Ik moet nog effe wachten tot Wehkamp verstuurd. Was het eigenlijk niet van plan, maar met die 10 euro korting actie en 10 euro van de vorige keer (dus de game voor 30 euro) kon ik de game niet laten liggen.... Heb alleen gekozen voor de gewone editie; Als het nou een Link figurine had, had ik het wel gekocht, maar vind deze niet zo interessant.
De figurin is erg mooi hoor, valt niets tegen. Ik dacht eerst ook dat het niets zou zijn, maar deze kwaliteit had ik niet verwacht.