[gb]Show je online character[/gb] Evenals het show je ride topic is dit nog vrij nutteloos, maar de nood om GTA topics aan te maken is voor mij gewoon erg hoog. Dit wordt dé plek om jouw online character te showen. Ik ben erg benieuwd naar de price range van online kleren. Als een 3 delig pak écht status zou moeten showen zou het echt buiten proporties duur moeten zijn tegenover een jeans met een t-shirt. .
Heb trouwens een andere auto dan deze. Een muscle car. De Audi R8 kon je helaas niet gebruiken als standaard auto. En crew logo op shirt!
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/ En dan naar je eigen foto's gaan, foto link kopiëren en plakken tussen de IMG tags.
Nee klopt niet. Kun je de directe link van de image tussen de img tags zetten? Dus rechtermuis klik op de foto > afbeelding bekijken (in Firefox is dat zo) en dan de url kopiëren.
Heeft geen zin om je character te showen, ze verdwijnen toch steeds.. Zelfs als de Cloud terug is, dan ben ik alsnog mijn character kwijt.
Knaloranje buffalo Uurtje later zag hij er wat minder mooi uit nadat er flink mee was gebotst, er op was geschoten met een shotgun en ik hem ge-Austin-Powered had: