Heeft niemand hier last van niet werkende SP sinds de update? Missies die niet meer op de kaart staan, niet kunnen switchen tussen characters enz.
Als je online gaat maar niet doorkomt keer je meestal terug naar de single player... Dan kan de game soms wel wat raar doen. Beter start je dan dus even de game opnieuw op, dan werkt het offline gebeuren gewoon zoals het hoort. Doe je helemaal geen poging om naar GTA Online te gaan merk je eigenlijk helemaal geen verschil aan de game...
http://gtaforums.com/topic/608371-gta-5-online-update-bugged-my-gta-5-singleplayer/ http://www.oxm.co.uk/63340/gta-onli...ect-single-player-rockstar-asks-for-patience/ They beg to differ.
Haha zo dan...wel heel tof bedacht eigenlijk. Overal hebben ze wel aan details gedacht zeg. En die bug van auto's is nu echt gefixt mag ik hopen. Ik heb een BJ Injection 100% gemod, dus it better not vanish!
Pegassi van gister die ik in m'n garage had gezet (na de update dus) is vandaag ook weer verdwenen. Die random events zijn wel lachen trouwens. Had een of andere rain man whizzkid in m'n auto die een lift nodig had naar het vliegveld. Eenmaal daar geeft ie me 100 dollar en de tip om te beleggen in Tinkle. Plus ook een chick naar haar vriend gebracht, hele reis naar haar domme geblaat moeten luisteren en toen we daar aankwamen dacht die vriend meteen dat ik haar minnaar was. Dus hem doodgeslagen. Aangezien ze daar een beetje hysterisch stond te huilen, ook haar maar doodgeslagen. R.I.P.
Had net toch een geniaal moment, Iemand reed tegen mn gloednieuwe Audi R8 aan, getuned en wel. en dat pik ik natuurlijk niet Dus ik schiet op zn auto, belt ie de politie, maar er reed al een politie auto naast ( deed niks tegen mij ? ) die zei Hey! You are not supposed to call in your car! en rijd m zo van de weg haha!
Spoiler Ik heb net met Michael het gebouw van de FIB gesloopt en moet nu naar Dave toe. Maar hoort het nu zo te zijn dat ik niet meer kan kiezen tussen de characters? Het hele menu komt niet meer tevoorschijn.
Leuk die update, maar mijn xbox staat inmiddels al 10 minuten op dezelfde laadscherm van gtav.... Wtf? Loading story mode, en de icoontje van laden draait niet meer......
Wtf al Franklin zijn wapens zijn ineens weg en LS customs staat niet meer op de kaart en kan er ook niet naar binnen. En heb ineens heel veel last van pop-ups.