[PS4] The Last of Us

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 dec 2011.

  1. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor de derde keer uitgespeeld. Dit keer op survivor+. En elke keer weer die feels:'-(

    Nog mensen die zin hebben om samen de multiplayer te spelen? Voeg me toe op Nitebike.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik moet hier echt mee verder, maar het najaar staat voor de deur en dus de nieuwe verslavende games. Diablo III op de consoles. :'-(
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze game zo graag verder spelen.................. Maar heb hem eergisteren al uitgespeeld. Wat een verhaal en wat een sfeer ademt deze game uit zeg!
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    2 uurtjes in de game en ben om :) Geweldige game! Kan niet wachten om er vanavond mee verder te gaan.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het kon mij helaas niet bekoren, meerdere keren geprobeerd, maar uiteindelijk gewoon verkocht.... :mad:
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Had ik heel erg met Uncharted 3. Vooral dat eindeloze geknal kwam me vrij snel de strot uit. Vind het tof dat je in TLoU ook voor stealth kunt kiezen. Al is het allemaal wel vrij beperkt natuurlijk... Setting, sfeer, verhaal en acteerwerk vallen me vooral positief op :thumbs:
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Halve dag TLoU zitten spelen vandaag. Lang geleden dat ik zo land gegamed heb 8) Echt een geweldige game _O_ De sfeer, de dialogen, het verhaal, de wereld, de muziek, zelfs de gameplay vind ik bijzonder tof! Heb het idee dat ik het einde alleen aan het naderen ben...

    Ben net bij het gebouw beland waar er zogenaamd researchers zouden zitten die wat met Ellie zouden kunnen. Hoorde alleen net teringveel lawaai boven aan de trap en nu durf ik niet meer verder :+
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mjah, je hebt nog wel even te gaan en het allerbeste moet ook nog komen! :9
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zit nu in een stuk met super veel clicker's, gvd wat zijn dat kut beesten joh.
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Sweet :cool: Kan niet wachten om vanavond na mijn werk verder te gaan.

    En Clickers zijn awesome :+ Vind die eigenlijk makkelijker om te killen dan normale zombies. Gëupgrade shiv, boog, baksteen, shotgun etc werken echt als een trein. Vind die Bloathers wel kut. Slaan echt een gat in je inventory... Vind het trouwens verder op hard prima te doen. Heb eigenlijk altijd wel zoveel shit in mijn inventory dat ik spullen moet laten staan :'-(

    Dat stuk met Ellie in de sneeuw is trouwens echt geweldig zeg :eek:
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Uitgespeeld :'-( Fucking geweldige game echt!

    Einde was ook erg tof _O_ Weet nog steeds niet wat ik van Joel moet denken... Geniale ervaring in total! Uiteindelijk 18 uur over gedaan. Zeer netjes voor een game vandaag de dag!
     
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Een maand geleden gekocht en vervolgens op een rustig tempo uitgespeeld. Hulde, best verhalende game die ik ooit heb gespeeld! _O_
     
  13. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Volgens de krant in The Last of Us is het vandaag de dag dat de uitbraak van de schimmel begon :cool:

    [​IMG]

    En op Twitter opmerkingen als:

    ''Hopelijk kan het meisje haar bij de juwelier gekochte horloge nog geven aan haar jarige vader''

    ''Ah, vergeten het hek van de giraffen af te sluiten. Nou ja, dan doe ik dat morgen wel''
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ga deze zo gewoon eens even als impuls aankoop halen. Ik moet even iets anders te spelen hebben dan GTA V. Komt de sfeer overeen met de Walking Dead serie? Ik zie namelijk die vergelijking vaak opgaan online.
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Voor diegene die TheLastofUs Ellie editie nog willen, (uhuuuu Dulle?). Hij is nu €58 bij Nedgame, die game is echt super!!! Dus haal hem!!!
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Nee, veel beter dan The Walking Dead.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Mag het hopen van wel ja. The walking dead is immers een arcade game, terwijl ' The Last of us ' op schijfje kan kopen.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    The Walking Dead is ook te koop op schijf.
    Beetje vreemde redenering.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je snapt wat ik bedoel. Beetje raar uitgelegd inderdaad.
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Klopt. Ik vraag mij trouwens ook af of Frangster het niet over de tv-serie heeft. In dat geval heeft het verhaal van The Last of Us naar mijn mening veel meer diepgang.
     

Deel Deze Pagina