Vind het wel grappig... Zetten ze eindelijk vliegtuigen in het spel... slopen ze die eruit voor het Online gedeelte Zal zsm wel een bericht van Rockstar komen...
Toch mooi om te zien men gelijk weet dat online geen reet aan is en er niets te beleven valt. ..weinig verkeer...weinig mensen...blablabla......duh die hele service loopt gewoon nog naaaaaadje. Paar weekjes en et zal wel een keer soepel lopen...dan maar eens zien of et daadwerkelijk zo slecht is zoals velen klagen
Ik wil de crew joinen als het allemaal een beetje werkt online dit zijn mijn namen XD-Sense,SNaKeTX,SNaKeTX
Ik weet niet wat je lult, maar heb gister nog met 3 man met straaljagers rondgevlogen vanaf de militaire basis....
Haha nee dat niet! Maar als je 'm snel peert ben je ook zo uit het wanted level. We waren met 3 auto's achter elkaar tegelijk die basis ingevlogen.. allemaal straaljager gepakt en zo snel mogelijk weg.
Waarom is dat weird, als je vervelend bent online mag je er van mij uotgegooid worden. Send with Tapatalk HD for Android
.... er staat maar 1 straaljager. Voor de rest geen jumbo-jet, militaire helikopters, buzzard of andere "exotische" dingen. Basis is toch dicht? Je kan er op de normale manier, zoals in de SP, niet in. Dat bedoel ik. Ik mis gewoon dingen. Simpel. Spreek ook voor mezelf. Overigens kon ik vandaag makkelijk online in maar geen missies doen Leuk dat je nu Online ook shit kan kopen. Had gehoopt dat je ook alles gad zoals in d'r SP om te stelen.
Vanochtend een uur of twee online gespeeld, uiteraard zonder problemen. Scheelt enorm vergeleken met de piekuren. Jammer dat je nog geen Heists kan doen...
nu kom ik er gewoon niet meer op. gelukkig vrijdag kort dag, en kan ik lekker lang proberen om erop te komen
Ik heb helemaal geen trigger bij die lammar intro race. Parkeerplek met wat auto's, maar geen trigger te vinden. Kom niet verder dus.
Heeft Rockstar überhaupt al commentaar gegeven waarom Online tot nu toe zo kaal is? Of dat er nog wat toegevoegd / gewijzigd gaat worden?
Servers werken bij mij nu iig goed! Kan vrienden joinen zonder problemen enzovoort. De gamemode Survival is echt awesome! Soort horde. Vanaf lvl 15
Damn, eindelijk de tutorial voorbij. Wordt eindelijk met mensen gedropt. Alleen zie ik wel dat iedereen elkaar aan het afknallen is.. ik wil alleen maar wat kleren kopen.. Iemand die zin heeft om nog samen online rond te struinen?
Ik wel. Als ik de race marker eens te zien krijg. edit: Geef het weer op voor vandaag, morgen nieuwe kansen.