[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dit schijnt weer 1 van die films te zijn waar 3D wel iets toevoegt.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben normaal niet zo van de Nederlandse films, maar Borgman is dus een aanradertje? En vooral, waarom?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net op Netflix met vrienden Kick-Ass gezien. Was denk ik nu de derde of vierde keer en hij blijft echt goed zeg. Ik hoor echter dat deel 2 zwaar tegenvallend is? Althans Angry Joe had er genoeg kritiek over en het klonk allemaal ook flink minder idd.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Was leuk. 7.5 vond ik denk ik. Maar lang niet het niveau van deel 1

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm.....wel heel jammer, want 1 is echt verdomd goed. Nou ja, binnenkort maar eens kijken.

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    MONSTERS UNIVERSITEIT

Niet super, maar gewoon vermakelijk. het verhaal van de film is vrij simpel, het gaat over hoe mike en sulliven elkaar hebben ontmoet en wat hun eerste ''avondtuur'' op de monster school was. En echt verrassend word het verhaal niet maar het is gewoon vermakelijk om te zien. De film had wel iets meer grapjes mogen hebben, maar er zit gewoon een hele leuke sfeer in de film.
    Geen film die me nog lang gaat bijstaan, wel leuk om een x te zien
    7

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geprobeerd de film Colombiana te kijken, maar na 15-20 minuten uitgezet. Begint wel ok met een toffe chase, maar al gauw wordt ie gewoon matig. Gebeuren echt achterlijke dingen die nergens op slaan. Hoofdpersonage is ongelooflijk oninteressant en komt irritant arrogant over. Kan me totaal niet inleven in dit personage. Had meer verwacht van een Luc Besson film.

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je al eerder iets gezien van Alex van Warmerdam? Zijn films zijn altijd erg absurdistisch en doordrenkt van zwarte humor, ik ben sowieso wel fan. In Borgman gaat hij eigenlijk wat dit betreft ook verder dan hij ooit gegaan is, sommige gebeurtenissen in de film zijn onverklaarbaar - daar houd ik zelf erg van (zolang het maar iets toevoegt). Het zorgde in dit geval voor een toffe kijkervaring. Daarnaast zitten er ook echt gruwelijk mooie beelden in. De film is niet voor niets genomineerd voor een Gouden Palm, zeker een aanrader.

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb zijn eerdere werk nog niet gezien, maar als deze film bevalt zal ik dat zeker doen. Een beetje Nederlandse cinema kan geen kwaad.

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    World War Z

Heb me prima vermaakt met deze film :) Lekker veel gruwelijke actie en toffe zombies. Verhaalt was ook wel aardig maar daar kijk je dit soort films niet voor natuurlijk

Die Scientist die uitglijdt en zichzelf door zijn kop knalt :lol: Had ik echt niet zien aankomen. Zei trouwens al de eerste keer dat ik die zombies iemand zag negeren tegen mijn vrienden: "Die heeft gewoon aids, vind je het gek dat ze hem niet opeten". Zat er niet eens zo heel ver naast :+

7.5/10

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vond het einde een beetje overeenkomen met War of the Worlds :+

Hallo! Wij zijn geavanceerde aliens en we komen jullie planeet verwoesten. Willen jullie echter geen scheten in onze buurt laten of niesen? Daar gaan we dood van namelijk!

Zelfde had ik hier mee. Leuk hoor als je een bepaalde ziekte hebt. Ziet heel je familie kapot getrokken worden door die zombies en zelf overleef je het omdat je toevallig een fistel hebt ofzo? Gemiste kans. Hadden ze meer mee moeten doen.

Overigens is de Unrated versie wel een stuk leuker om naar te kijken dan die slappe hap die in de bios was.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Recent ook WWZ gekeken en vond hem wel vermakelijk. Leuk hoe die zombies met hun koppen ramen proberen in te beuken. :+

Now You See Me
    Gisteravond gekeken en vond hem erg vermakelijk. Film over illusionisten en het ontmaskeren ervan, met wat actie, spanning en vermaak. Kijkt lekker weg en is weer eens wat anders op deze manier.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    After Earth

Had echt veel meer in gezeten. Uitgangspunt is leuk , maar uitwerking is zo vlak als het maar kan. Toch een 6je omdat het er goed uitzag en wel vermakelijk was.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat is die Jayden Smith kut zeg.
    Zat me de hele film zwaar te ergeren aan hem.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja zeikjong , ook een flink nadeel inderdaad.

Plus het hele 'geen angst' gedoe aan het einde sloeg nergens op. Wat me verder enorm stoorde was dat er eigenlijk gewoon geen natuur te bekennen was. Ben je op een planeet die 1 grote jungle is, lijkt het alsnog alsof er maar een paar diersoorten zijn.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    THE INTERNSHIP

Ik snap niet waarom deze film op imdb hoger dan een 6 krijgt want echt....
    Ik vind owen wilson een best goeie acteer, veel van zijn film hebben wel wat grappigs en luchtigs en daar hou ik van. Maar deze film, was dus echt totaal niks.
    Om te beginne heb verhaal sloeg compleet nergens op, 2 vrienden soliciteren bij google, en vervolgens moeten ze een soort race houden met andere teams wie uiteindelijk wint word aangenomen, en dat houd ook in sporten en andere dingen, dus t verhaal is al min.
    Dan het acteer werk is op sommige momenten gewoon tenenkrommend slecht,
    en dan ook nog bevat de film geen grappen, ik heb geeneens kunnen glimlachen, en ook het einde was zo voorspelbaar als de pest, evenals de ''plotwendingen'''
    EN daarnaast duurde de film ook nog eens veels te lang,
    Kortom, NIET kijken, 4

17. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Deze is hier nog niet langs gekomen volgens mij. Geen idee of deze ook hier in de bios komt (ik zou er graag heen gaan) maar ik denk dat het wel een heerlijke absurde komische film wordt.

Filth
    [yt]vyOZRHgpxG8[/yt]

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    CRIMI CLOWNS DE MOVIE

Wat een rare film, Ik vond e rniks aan. De film gaat over een familie/stel clowns die allemaal wat geks hebben en die vervolgens overvallen gaan plegen. Maar er zit totaal geen diepgang of spanning in, afentoe komt er iemand tussendoor die een soort verhaal verteller is wat de vaart uit de film haalt.
    En t gehele verhaal, achteraf vraag je je af, waar ehb je naar gekeken.
    waardeloos.
    1

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Iedereen gaat full retard in nieuwe films? Jude Law ook al. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina