Dat huis van Trevor ook dat steeds meer fucked up raakt. Nu gewoon deuken in mijn muren overal. Wel zonde dat je alleen gratis je auto's kunt upgraden met Frank bij LS Customs in Blane County. Daar rijden geen leuke auto's!
Wtf man....dat is dan wel heel kwalijk zeg. Pfffff...nou ik ga maar niet teveel auto's pimpen en stallen dan.
Jammer dat het spel je niet toelaat de politie te helpen. Zie ik net een shootout, 3 vs 1 agent. Politieagent ligt al op de grond en is bijna dood, dus besluit ik die 3 neer te schieten. Krijg ik een 2 sterren wanted level.
Ik heb dat artikel even gelezen, maar damm, die ene motorrijder is verlamd. ik denk die zal wel dood zijn.
Serieus, ik had gehoopt dat hij ze stuk voor stuk kapot reed. Stoer hoor met een hele groep een gezinnetje kutten. Dat hij vervolgens doorrijdt en wat motors schept ipv zichzelf en zijn gezin in gevaar te brengen geheel terecht. Maar dit hoort niet in dit topic vind ik.
Precies, goed moment om weer ontopic te gaan; hebben jullie ook last om eer je 3 sterren hebt om dan nog van de politie af te kunnen komen?
Ik niet. Goed tegen het verkeer inrijden, dan schud je al veel af. Dan op zoek gaan naar een lange rechte weg en plankgas geven. Zo doe ik het altijd.
Gaat Rockstar ooit nog hun app vrijgegeven voor Android? Niet dat ik Chop veel ga gebruiken dan, doe ik toch nooit eigenlijk. Maar wil mijn eigen nummerborden maken!
Sommige mensen op Rockstar.com gaan echt helemaal link over het feit dat de app nog niet is verschenen op Android en Windows