[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat vind ik altijd zo gemakkelijk gezegd. Maar in de vele jaren dat je dat apparaat gaat gebruiken zul je het dashboard/store heel vaak tegenkomen. Waarom zou het dan niet fijn zijn als het snel/functioneel én mooi is? Een beetje eisen stellen mag wel. :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.883
    Zolang het maar snel gaat, dat is voornamelijk alles wat ik vraag. PS3 is qua interface en software een bende en MS is sinds de laatste update ook enorm sloom.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    De xbox is standaard al lange tijd bij mij sloom, tijdens opstarten, surfen langs de bladen, soms zelfs nog aanstaan terwijl ik hem heb uitgezet... Echt vaag, alsof ie nog van alles aan het uitzoeken is en informatie aan het doorsturen is hahahaha

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    De dashboardsnelheid van de Xbox 360 is echt een drama nu.. Een interface hoort gewoon snel te zijn. Vloeiend, door alles heen scrollen etc.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ligt denk ik aan je internet verbinding? Mijn dashboard werkt lekker vlot en snel, echt nergens gelukkig last van.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dash heeft niets met internet te maken.;)

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Denk het wel. Content moet ingeladen worden door internet, als je geen goeie connectie hebt dan gaat het wat trager.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 200mbit down, en het dash is bij tijd en wijlen echt traag van de xbox 360. Ik ben erg benieuwd naar de dash van de PS4, vond die van PS3 nou niet echt geweldig.

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Nee ik ben echt serieus. Ik persoonlijk doe echt niks in het XMB. Ok de store mag echt wel overzichtelijk en snel werken. Dat is op dit moment bij Sony een drama. Maar de XMB zoals die nu is vind ik wel voldoende voor de PS3 heh wel te verstaan. Het is idd niet geweldig nee.
    De ps4 biedt natuurlijk meer functies, betreft social, sharen, joinen etc. Dan moet het natuurlijk wel veel beter dan de XMB nu.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee, heb glasvezel dus daar ligt het niet aan.

11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nog 58 nachtjes slapen gasten! :b:

ps. Omdat ie op 1 staat in de ps3 chrats in n ander topic heb ik net voor t eerst Uncharted 2 uitgespeeld (nu al? Yep, nu al:p, trok me nooit zo), in 2 sessies gedaan. Je kan zien dat t al een game was van een aantal jaar geleden. Ik vind het niet DE topper van de ps3 maar hij was vermakelijk. Dat laatste stuk in Shamballah was wel machtig!

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die 2 weken tussen de US en EU release wordt wel een hel. :+ Vooral voor iemand als mij wat in eerste instantie niet de impressies van een ander wil weten. Wat moet ik doen? Mezelf 2 weken in de kelder opsluiten? :'-(

13. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    15 november explodeert het internet.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.155
    Nee.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.883
    Mijn hypelevel is echt 0% terwijl ik al een aanbetaling heb gedaan. Moet hem meer gewoon hebben omdat het kan, maar kijk er niet echt naar uit ofzo. 8)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.155
    Dat heb ik met de One, ik weet eigenlijk niet waarom ik hem heb besteld, ik hoef hem eigenlijk niet eens 8)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maakt niks uit waar je het geld vandaan haalt, maar koop de PS4. Met wie moet ik anders Destiny spelen? :+
    Dan annuleer die shit 8) Heb je niet hetzelfde gedaan met de Wii U en de Vita om ze daarna beide door te verkopen? Denk na man! :+

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb ze beide in bestelling, maar ik ga ze allebei annuleren...

Ga wachten totdat Destiny uitkomt en koop dan goedkoop een flinke bundel.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Denk je echt dat er dan al een goedkope bundel is? Ik verwacht niet dat er al een pricedrop is in de lente. Is wel erg snel.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.883
    Ja maar dat zijn consoles om erbij te hebben die ik uiteindelijk toch niet er bij moest hebben :+. PS4 zal gewoon mijn main console worden voor next gen, maar ben gewoon nog niet hyped om next-gen en de games die eraan komen. InFamous alleen, maar komt pas volgend jaar. En echt hyped valt ook wel mee, vorige games waren kut dus dat telt nog wel even mee. Het is dat ik het neem omdat het nieuw is, maar meer op dit moment ook niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina