[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ga de PS4 ook maar cancellen, teveel te doen op huidige gen en wacht wel. :p ondanks dat deg ames me niet allemaal zoveel trekken op de launch wil ik hem wel gewoon hebben. Of ik nu dus €400 betaal of over 3 maanden €350... Ik heb nu toch al dat iedere aankoop die ik nog zou doen voor de ps3 beetje overbodig is aangezien me ps4 mainconsole wordt. Dus haal hem wel, als Sony maar niet zo geakk gaat doen als ze doen met de vita 8)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    8)
    Is er IEMAND die zijn PS4 pre-order wel goed doordacht heeft? :+ Allemaal nu opeens erachter komen dat je het eigenlijk toch niet wilt. Lekker is dat. :p

Nog een voordeel van dit jaar kopen; Ja, de launch games zijn niet GEWELDIG in aantal, maar dat bespaart je geld. Je koopt de PS4 voor 400 piek (wat het over een jaar nog zal zijn) en 1 of 2 games. Je geniet van Driveclub en Resogun (en Outlast, toch?) en wacht dan een paar maanden op games zoals inFamous en Destiny. Waarom is dat een voordeel? Je spreid je kosten uit. ipv komende lente alles in 1 keer te moeten kopen (voor precies dezelfde prijzen) doe je een gedeelte nu in november, en daarna in gedeeltes de rest. Ik ben een financieel genie! :cool:

Tsja, en er is bijna niks meer wat ik op deze gen nog wil doen. Geef me nieuwe speeltjes, nieuwe shiny graphics, nieuwe + betere controller, video recording/live streaming functies, Vita remoteplay. Geef me de volgende stap!

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik laat mijne gewoon staan. Iedereen krijgt later toch wel spijt ervan.

Ik hou m'n xbox 360 heel misschien om nog dark souls 2 tespelen omdat ik dark souls een van de beste games ooit vind(zit zoon 500-600 uur bij mij op)

Lekker Warframe spelen met maten en shadowfall ik kan echt niet wachten!

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Meh. Geen personeelskorting is voor mij ook afhaken. Wilde WD bij launch kopen, maar denk ergens dat die gigantisch tegen zal vallen

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Njah, ik wil de PS4 sowieso. Ik heb meer met de Xone zoiets van: 'Eigenlijk is ie overbodig'. T'is dat Wehkamp een fout had gemaakt anders had ik em ook niet gepre-ordered. Als ik em uiteindelijk niet krijg vind ik het ook prima.

Dat geldargument van je vind ik ook. Ik ben eigenlijk wel blij da tik em al betaald heb. Hoef ik daar iig niet meer naar om te kijken. M'n must have games zijn allemaal geen launch games, dat is wel jammer maar ik zal me wel vermaken met Ghosts of wellicht BF4.

Reden waarom dat gevoel ontbreekt is denk ik ook omdat al die games ook naar ps3/360 komen dus t'gevoel van 'wat niews' of 'echt next-gen' mis je gewoon.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.907
    Ik moet eerst Beyond Two Souls uitspelen en beginnen aan Kingdom Hearts HD, anders blijft de PS4 überhaupt in doos. X360 laat ik nog staan, teveel GTA V nog. :lol:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er kan beter een poll gemaakt worden: Wie heeft zijn pre-order nog NIET geannuleerd. 8)
    Je haalt een console toch niet alleen voor die ene game? Misschien op de launch, maar je koopt het ook voor de toekomst. persona 5 Voor de algemene verbeteringen die het met zich meebrengt.

Ik vind het serieus vreemd dat opeens zoveel mensen afhaken. Je wist wat je kocht toen je de pre-order plaatste. Je wist wat voor games er zouden komen. En je wist wat het voor apparaat was.

8. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    haha jij ook steeds met je persona.

Ja, Ik koop die ps4 ook om tezien wat next gen allemaal kan en wat er allemaal nieuw is kwa technology enzulks.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja geef Persona 5.

Maar WD en die KZ toch met die bundel. Meer spreekt me niet echt maar. Maar ik wil gewoon mn korting

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.199
    Gewoon een vraag hoor, maar wat is er eigenlijk zo boeiend aan Destiny? :+

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.898
    Persona wordt Nintendo exclusive, let maar op. :cool:

En Dulle: Outlast is een oude game man. Dat je daar nog naar uitkijkt. :+

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Boeie. Heb toch ook een 3ds en dat andere ding

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Het was maar een grapje hoor dat ik hem zou cancellen. BF4 wil ik gewoon super graag spelen, en laat hem op de ps4 nou net met 64man zijn... Daarnaast wil ik genoeg games (third party) die ook voor ps4 uitkomen en vind het gewoon zonde om die games dan op de ps3 te halen, als je toch wel weet dat je ooit een ps4 ggaat halen.

€400 is veel geld, maar als je nagaat dat die 7 jaar meegaat is het een koopje! Het is alleen niet dat ik hem meteen nodig hebt, maar ikw wil hem gewoon op DAYONE!!!!

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat is er NIET boeiend aan? :+
    Als je het vergelijkt met normale militaire shooters doet dit veel meer. Veel mooiere en gevarieerdere locaties, awesome powers, leukere wapens het mmo gedoe.
    Ik kijk er niet naar uit, maar het is wel lekker dat ie komt.

Nu met Sega weet ik niks meer zeker, maar de vorige waren tenminste Playstation (console) exclusives. :p Met de remakes voor de PSP/Vita. De rest van de SMT serie boeit niet, die mag Nintendo houden.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, bij mij komt het ook vooral doordat ik mijn interesse in het gamen wat verloren ben. Ik heb het gevoel dat ik het allemaal wel even gezien heb en heb daarom eigenlijk een Wii U gekocht. Ik speelde namelijk wel veel op mijn 3DS, maar de PS3 en 360 stonden stof te happen. Ook games als The Last of Us (die ik nog niet zo lang geleden helemaal geweldig zou hebben gevonden) speelde ik niet, maar ik kocht wel steeds alles en speelde niets meer uit. Ik heb ook echt maar een paar uurtjes per week om even te gamen, zelfs dat komt er vaak niet van.

Natuurlijk, ik blijf een gamer en het gaat zeker kriebelen als de PS4 uitkomt. Maar ik doe er goed aan om hem even te laten liggen. Want ik zou hem alleen maar kopen voor de heb. Nu heb ik GTA V gekocht en dat speel ik dus tot een procent of 40 en dan is het weer klaar. Ik raak het spel niet meer aan en ik weet echt niet waarom.

Ik speel Rayman Legends dan wel weer uit.

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wel heel chil dat ps plus meteen al wat games heeft voor de ps4! Meer te doen en meer variatie tussen de games!

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    +1 :lol:

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.898
    Ik moet Heavy Rain zelfs nog. :+

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik moet heavy rain zelfs nog kopen xD

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Beyond Two Souls komt volgende week uit. Lijkt me geen game waar je anderhalve maand over doet. Moet lukken dus. :+

oh ja. Ik wist dat ik iets vergat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina