Nooooooooooo D= Hopen dat Chespin beter is maar zo niet dan word het wel deze want hij is beter als Delphox.
Ik weet echt me god niet wat er aan de hand is maar die starter evo's zijn echt afgrijselijk...Pokemon ur letting me down for the first time. No wonder dat je een Kanto starter erbij krijgt Vraag me af of ik X of Y uberhaubt nu nog ga kopen, moet er ook nog een 3DS voor aanschaffen. Er komt btw ook een Mega Aerodactyl: Serieus, waarom geven ze alle Pokemon die er al als eindevo uberbaas uitzagen een Mega evo? Doe t dan voor de Pokemon die er kut uitzien om ze zo nog badass te doen lijken.. Mewtwo ownde al in normal form, Blaziken ook, Aerodactyl ook, Charizard ook (!!), Blastoise ook...zucht.
Ach, de eerste versies zien er wel tof uit... zolang ze maar niet gaan evalueren. De kikker ziet er nog wel tof uit, waarschijnlijk gaat die het dan maar worden
Ja die kikker is nog lichtelijk badass De mooiste water starter evo's blijven wel Blastoise en Samurott imo: Samurott heeft gewoon echt een heerlijk design. Alle Pokemon van Black en White ook maar importeren naar X en Y Kan niet wachten om daar met mn Hydreigon lvl 100 te rocken
Zolang ze niet op serebii.net staan, geloof ik niet dat dat de echte eindevo's zijn Of ik wil het niet geloven..
Meenen jullie dat nou? Er zijn zelfs filmpjes op YouTube ervan dat ze er in evolueren... De mensen die het leakte kregen zelfs gezeik van nintendo. Greninja: Spoiler Nevsky (Officiele naam is Chesnaught maar hij zal hem wel een Nickname gegeven hebben: Spoiler Delphox: Spoiler Video's van het evolueren zijn allemaal al foetsie.