[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Tijd dat ik de missies online samen met vrienden kan spelen.. Van die shops overvallen en wat deathmatches word je niet echt vrolijk vind ik. Zeker niet als je voor $2000 telkens 4 sterren politie achter je aan krijgt, dan is de lol er zo van af...

Denk dat het online pas echt leuk word vanaf rank 18 ofzo.. Dan heb je genoeg afwisselde dingen te doen waar hopelijk wat minder snel en agressief de cops achter je aan zitten. :p

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    4 sterren? Ik heb steeds 2 of 3 sterren.

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon in de bosjes verstoppen dan zien ze je niet! :)

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik kwam er ook eindelijk door hoor. Bij elke ding dat ik voor de tutorial moest doen stond minimaal 1 klojo om je kapot te knallen. :+

5. Timg237

Timg237 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog geeneen x in kunnen komen hopelijk vnv een x :)

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    whaat!

7. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar staat 'JP' voor in online?

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Job Points.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    En wat kan je er mee?

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nog niks..

11. AliKebabje

AliKebabje Guest

Ik ben momenteel met iemand anders, ook van de XBWC crew, een coke missie aan het herhalen. Oftewel, snel XP en geld verdienen.

Iemand interesse om mee te doen? GT: Ali Kebabje

12. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Stom dat ik nog steeds niet online kan... sta telkens stil op de parkeerplaats nadat Lamar je heeft afgedropt. Soms flipt het spel en dan start de cutscene dat je een auto krijgt weer opnieuw en dan blijft ie eeuwig laden voor andere spelers. Anderen hier ook nog last van?

13. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hier ook last van gehad. Probeer het op een rustig tijdstip (Nacht of in de ochtend) Als je de tutorial uit bent werkt ineens wel alles en bijna zonder problemen..

Het is bijna alsof iedereen de tutorial overbelast.. er komt ook wat geluk bij kijken. Keep on trying :cool:

15. straathond

straathond Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja eerst wel.. je moet toch eerst door de tutorial komen dus blijven proberen..

Snel geld is een auto verkopen bij de garage.. elke dag(45 min realtime) kun je dit opnieuw doen en dan heb je 8000 per keer ofzo. Ik wil rank 15 want dan heb ik nades.. werd gisteren de hele tijd gebombardeerd door dezelfde gozer.. echt irritant.. Ga ik zelf ook maar eens doen dalijk :D

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kom er binnenkort ook aan. Hebben we 175 members. :cool:

Om 3 uur snachts draait het spel prima hoor trouwens haha

Snap alleen de bedoeling nog niet echt. Heb alleen mensen zitten killen voor 100 dollar. En een keer 6000 dollar mee verdient. Maar door de hospital bills maak ik niet echt winst. :+

Sinds 2003 lid zijn en postcount van 5000+. De rest moet opflikkeren. Vind ik goed!

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    XBW Crew
    0lieutenants
    0representatives
    173muscle

Ohja, handig :+
    Ach ik join toch wel meerdere crews van vrienden.

18. Seh

Seh Guest

Er moet nog naar gekeken worden wat het voordeel van die rangen precie zijn in-game. Misschien is het inderdaad handiger om kleinere (xbw) crews te maken. Als alles goed werkt wil ik sowieso crew wars op gaan zetten met o.a FOK! en Insidegamer. :cool:

Kom er weer niet in, had nu even de tijd om te knallen.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hij staat alweer een minuut of 5 op Launching Session. Vierde keer op rij. Moet ik langer wachten of ben ik even een pechvogeltje?

20. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Denk dat het komt omdat wij met meer man de shops overvielen, en maar door bleven gaan met overvallen plegen omdat we voor het 'Stick Up Kid' achievement aan het spelen waren. (meer tussen pauzes inlasten lijkt te helpen)
    Van de ene kant, we hadden ook niet veel ander nuttig werk te doen, geen missies die het deden, en racen en deathmatch hadden we weinig zin in. Uiteindelijk wil je toch wat geld en XP verdienen de tijd dat je online kunt spelen...

Als je rang nog laag is heeft de multiplayer sowieso eigenlijk maar vrij weinig te bieden, ben benieuwd of veel mensen de motivatie kunnen vinden en behouden om echt door te spelen tot rank 25+...

Dat trucje lukt online niet zo makkelijk.. Zeker niet als je drie of meer sterren hebt en constant een of twee helikopters boven je hangen.

Beste zijn tunnels en bruggen die veel schuilplekken bieden... Wegrijden werkt in ieder geval zeer slecht, cops blijven spawnen, op de meest vreemde plaatsen wat soms heel vervelend is!
    Wat mij betreft mag dit wel al snel wat aangepast worden, want op ten duur gaat dit denk ik heel irritant worden dat constant maar in gevecht zijn met de cops. |:-

Deel Deze Pagina