Crew rank ook alweer level 9! Wat voegt dat eigenlijk toe? Hebben jullie ook zoveel moeite om lobby's vol te krijgen voor die missies van gerald of simeon? De rest gaat elke keer prima maar bij die missies joint echt niemand.
Hier het zelfde, maar volgens mij komt dit omdat de servers nog niet goed werken. Als ik zelf een missie wil joinen krijg ik ook heel vaak een 'mission download error'. :{
Net een straaljager gejat en rondgevlogen boven de stad. Edjuuh zag ik ook nog van de XBW crew. Nu aan het cruisen in een helicopter.
Ik hoop heel erg dat ik vanmiddag gewoon de trigger voor de eerste race te zien krijg. Ik kwam elke keer prima in een game maar die trigger is gewoon nergens. Strakjes maar even proberen als ik thuis ben!
Hoe zit dat nou eigenlijk met je persoonlijke voertuig online? Ben de mijne nu al twee keer kwijtgeraakt toen ik van server switchte terwijl die verzekerd was. Moet je een garage hebben om eigen custom wagens op te slaan, of mis ik iets? Want zo is het wel heel erg zonde van mijn geld als ik voor elke server een nieuwe wagen moet maken en verzekeren.
Ik ga het zometeen ook niet proberen en lekker genieten van de single player. Ben toch nog niet zo ver.
Zelfde hier. Waiting for other players blijft-ie nu op hangen. Zucht.. Dan maar die o-zo-vervelende single player afmaken. Wat een ramp
Ow jij was dat haha. Ik werd opeens eruit geschopt. M'n mic ben ik kwijt vandaar geen geluid. Wel easy manier van geld verdienen trouwens. Makkelijke missie steeds herhalen. Andere manieren van makkelijk geld maken btw? Tot nu toe niet veel XBWC leden tegengekomen helaas. Dacht ook dat lobbys werden gerangschikt op friends en crew maar zie bijna alleen maar random. PS: Geen haaien online.
Dan ben ik dus in het nadeel. Free aim is veel leuker ! Kan ik ook servers joinen, waar alleen Free aim geldt?
Die auto heb ik ook, vet ding! Begrijp allee nooit waarom een man een vrouwelijk poppetje pakt. @strikwerdaajax: Helaas alleen auto aim. Daarom is deatmatch ook zo gay.
Online zijn is één ding, maar eerste uitvoeren als missies is niet te doen.. Mission Download failed.. Heb geld nodig zodat ik een garage kan kopen, en dan misschien eindelijk iets kan opslaan qua voertuigen. Nu altijd alles weer kwijt na het verlaten van een server. (verzekeren van wagens word dus niet opgeslagen??)