[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk gelukt....Voeg zoepert toe ;)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Blijft echt een kk bende hier dat GTAO. Één van mijn vrienden speelt gewoon online zonder problemen. Dus ik join Online en er blijft gewoon waiting for other players staan. Zelfs wanneer ik een friend only sessie start, en dat is echt triest...want ik krijg niet eens de kans om mensen uit te nodigen.

Ik krijg nu wel meer te zien, mijn character loopt naar een auto toe en mensen stappen uit. Maar hij blijft maar waiting for other players zeggen. Geen ramp though...red me uitstekend met de SP.

Nog een derde keer geprobeerd. Ik probeerde wederom die vriend te joinen...zegt ie dat ik eerst de tutorial moet finishen, maar ik kan die tutorial gvd niet eens doen omdat hij naar players blijft zoeken. I'm done.

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe lang gaan jullie nog blijven huilen dat je niet online kunt spelen?

Rockstar heeft toch gezegd dat het niet van een leien dakje ging lopen de eerste 1-2 of zelfs 3 weken.

Doe niet zo ongeduldig. 8)

4. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond maar eens de volgende poging wagen. Hoop dat het gaat lukken dit keer.

5. Seh

Seh Guest

De eerste 10k staat op de bank. :cool:

6. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij kan zeker wel online?

wij hebben recht om te janken als consument. R* maakt allerlei beloftes maar komt ze niet waar. 1 van de duurste games ooit produceren en daar 5 jaar over doen en een omzet behalen van meer dan een miljard dan wil ik daar wel wat voor terug zien. Een persbericht laten rondgaan dat we dit zouden moeten verwachten maakt dit echt niet goed.........maar omdat het GTA is en R* moeten wij deze shit maar slikken??????? En zijn wij de jankerds??????? Dan ben jij een idioot.

7. Seh

Seh Guest

:lol:

Er is geen bedrijf ter wereld die dit goed kan laten verlopen, zelfs Blizzard heeft er moeite mee bij een grote release. Dit is voor het eerst dat Rockstar dit zo groots aanpakt, geef ze wat tijd.

Er is aangekondigd dat er de eerste weken na de release wel problemen kunnen zijn voor online. Als je dat niet wil is er nog steeds de singleplayer waar meer dan genoeg content in zit.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ja. Op deze drukte kan je gewoon niet veel doen, ja een serverpark bouwen maar dat heeft geen enkele nut omdat het na de eerste weken weer rustig wordt en dan zijn al die extra servercapaciteiten overbodig.

Goed, ik heb niet veel recht van spreken omdat ik de eerste dag er gelijk doorkwam en naderhand geen enkel probleem meer had :+

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Hoe oud ben je, 12? Of is dit je mentale leeftijd?

Je kunt zoveel geld er tegen aan gooien bij een release en alle servers in de wereld huren dan nog kom je bugs en andere problemen tegen. Rockstar is niet zomaar een flut bedrijfje dat eventjes iets op poten zet. Ze weten goed genoeg wat ze doen.

Eender welk bedrijf zou problemen hebben met een launch van deze grootte. Ik denk dat je niet goed beseft hoeveel mensen momenteel online willen gaan. Ik denk dat COD/BF3 tezamen nog niet aan die aantallen komt.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik denk dat je nu wel wat te optimistisch bent :+

11. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er hier mensen van de xbw crew die me willen toevoegen om missions te doen online en voor de achieve van " crew cut" add me maar of stuur een bericht

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dusky, jij nodigde me toch zonet trouwens uit? Was net aan het racen met een paar maten :+

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hell yeah.

Zelf maak ik me er niet zo druk om, maar ik vind echt wel dat mensen het recht hebben om hierover te bitchen. Het is ook niet alleen de drukte, want je krijgt gewoon knullige errors die nergens op slaan. Ik start een sessie die alleen bedoeld is voor vrienden, maar ik moet dan eerst die tutorial doen. Die kan ik echter niet eens doen want er blijft waiting for other players staan...nogal |:-.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nou.. :+

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoop wel dat er via een update alsnog dieren online komen, zou echt heel zuur zijn als die er definitief niet inzitten.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Was wel slimmer geweest om GTA:eek: direct met de launch van V te doen though. Dan had je meerendeel van deze problemen niet. Want veel mensen zullen dan toch wel eerst Single Player spelen enzo. Dan had je het beetje langzaam op kunnen bouwen. Nu zit je direct met iedereen die online wil uitproberen omdat heel veel de story toch al hebben uitgespeeld.

17. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 10 mensen bij elkaar die GTA V spelen, stel de vraag; heb je al online kunnen spelen?
    2 zullen ja zeggen, 3 zeggen ; ja 10 minuten, en 5 zullen zeggen nee, hij blijft hangen, kom hier niet verder, bla bla bla.

Ik ben 1 van die 3 en maak mij er toch ook niet druk om.
    Kom om geef het een week of 2 en je kunt lekker spelen met je vrienden.
    Mensen die zich er zo druk om maken : doe een geschikte opleiding, start een bedrijf, maak succes en gooi over een paar jaar ook zo'n best-seller eruit. je zult precies dezelfde problemen krijgen als deze! Dan komt de kritiek op jou af:+

18. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Online kan ik al zowat de hele dag, als je maar eenmaal die tutorial klaar hebt is joinen niet meer zo lastig... Maar iets nuttigs doen is haast onmogelijk.
    En wat je kunt doen lijkt ook vrij weinig zin te hebben, want verlaat je server ben je vaak een deel van je progress of gekochte zooi kwijt omdat simpelweg niet alles goed opgeslagen word in de cloud..

Al met al meer ergernis dan fun dat GTA Online tot dusverre... |:-

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik ben nu rank 11 en het parachute springen is unlocked, awesome :cool:

Ik was even aan het rijden en ik zag een rood stipje op de map, ik daarheen en dat bleek dus een gast te zijn die een bounty op zijn naam had, even door het hoofd geschoten en 5000 rijker :cool:

20. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik koop een Ferrari, maar ze hebben wel aangekondigd dat ik pas over 2 weken er gas mee kan geven.......R* faalt nu gewoon.

Deel Deze Pagina