Ben er ook aan begonnen, best een vette beta. Vind het nog vrij rustig online eigenlijk. Zal wel door GTA komen.
Je kunt volgens mij maar 3 spelers tegelijk tegenkomen op een map. Vandaar dat het misschien rustig lijkt?
Dat klinkt idd logisch. Nu level 14 ofzo. Erg vermakelijk allemaal. Beetje curse's en blessings uitdelen.
Gisteren ook even geprobeerd, maar vond het niet echt wat. Saai. Sfeerloos. Onoverzichtelijk menus, nee, tis em niet voor mij ...
Draadje nog niet gezien. Vind de game nog wat vaag. Snap de Live interactie nog niet helemaal, als het in feite gewoon SP is. Vind het op deze manier nog niet echt wat toevoegen. Idee van de game is wel geinig, maar het is nu zo enorm eentonig. Enemies en vooral de omgevingen, alsof je non-stop op dezelfde heuvel dezelfde enemy aan het verslaan bent om te levelen.
Hm, daar ben ik dan minder gevoelig voor. Zoals ik al gelijk in de startpost erkende is de game vrij repetitief. En ik kan nog steeds niet aanwijzen waarom ik het uiteindelijk zo lang heb gespeeld, maar er was gewoon iets wat me terug liet komen. De character wipe aan het eind van de beta was wel een flinke domper. Juist omdat het zo repetitief is is het moeilijk om dan weer op 0 te beginnen.
Ik kan me vaag herinneren dat er tenminste een paar personen waren in dit topic die er ook iets in zagen. Dus ik ben niet helemaal alleen. Niet dat ik ooit heb beweerd dat het een geniale game is hoor! Maar voor de prijs heb ik me er wel prima mee vermaakt. Tsja. Ach ja. Shit happens.
Idd, shit happens. Trouwens leeft je xb nog? Gelukkig maar ze bannen je niet meer. Zijn er eindelijk achter gekomen dat dit niet zo kan.
Gisteren of eergisteren nog even gekeken en toen was er niks aan het handje. Ze wachten op een moment waarop niemand het meer verwacht, en dan... BOEM iedereen ban!
Gebeurd niet.. Omdat men dan veel gamers gaat missen. Iedereen stapt dan met geweld over naar de PS4. Had ik ook gedaan, als mijn XB geband zou zijn.
OH GOD, ik krijg net een mail van Xbox! BAN?! Oh, het is maar de nieuwsbrief. Nee, ik zeg ook al vanaf het begin dat het niet gaat gebeuren. De bans die er wel zijn geweest waren voor account sharing. (of soms nog iets anders) Ik sta er altijd voor open om ongelijk te krijgen. Maar in dit geval niet.