[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zit er nou ook verschil tussen Online en SP? Kwa voertuigen? Want heb het idee dat ik online ineens allerlei andere voertuigen tegenkom ...

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja ik ook!

3. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Hé! Ik heb ook even een anderhalf uur kunnen spelen na zo'n kwartier te hebben moeten wachten op 'loading session' o.i.d. Tot nu toe vermaak ik me wel. Na de introductiemissie even een team deathmatch gedaan bij de stripclub en een gewone deathmatch bij het mortuariumgebouw. Daarna nog wat gekloot in free mode. Helaas werd ik wel weer telkens door anderen gedood, maar daar kon ik nog wel plezier mee hebben.

Beste moment: Was in mijn eentje een winkel aan het overvallen en toen werd ik opeens van buiten beschoten door een andere speler. Diegene had zich verscholen achter mijn auto, die voor de deur geparkeerd stond. Gelukkig had ik mijn sawed-off equipped (die kan je overigens gratis afhalen bij een Ammunation) en kon ik hem/haar zo doden. Helaas zag mijn auto er wel wat minder uit daarna :p

Oh, en je kan door de select-knop ingedrukt te houden ook ergens instellen wie er in jouw auto mag rijden. Standaard staat dit op 'iedereen'. Iemand doodde mij eens terwijl ik een selfie aan het maken was, dus toen ik respawnde rende ik snel naar hem toe en doodde hem vervolgens. Hij had de beveiliging niet op zijn auto zitten, dus ik nam zijn auto en heb hem vervolgens meerdere keren gedood door met zijn eigen auto over hem heen te rijden toen hij respawnde :D

4. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ook, heb het ergens op een website gelezen weet alleen niet meer waar!|:-

5. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep met je mee die winkel in. weet niet of je dat door had :p
    maar ik werd ook beschoten, had hem een schot door zn harses gegeven maar had nog 2 sterren door de vorige winkeloverval. toen 3 en ging jij er vandoor met al het geld :p

6. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Oh, dat had ik geeneens gemerkt nee. Ik probeerde de tips te lezen die verschenen en toen werd ik plotseling beschoten 8)

7. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben je nog online ?
    kunnen we wat jobs doen als je wilt.

8. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    een tip wat voor mij werkte: Zet de game op invite only voordat je online gaat.

invite only session werkt altijd voor mij.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan iemand uitleggen hoe het opslaan van gegevens in werking gaat bij GTA Online?

Bij SP wordt progressie gewoon op HDD opgeslagen maar Online dus in een cloud?

Kan sinds 3 uur niet meer met mijn character spelen alsof deze opeens is verwijderd. Kan het zijn dat deze op de cloud zomaar is verwijderd en ik het kan vergeten nog verder te spelen zonder helemaal opnieuw te moeten beginnen. Of is het een tijdelijk iets ofzo.

Zwaar klote dit. Toch zeker 12 uur tijd in gestoken, missies gedaan, geld verdiend, rank 15 gehaald en nu moet ik opnieuw beginnen als ik het spel opstart.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn, dat is wel super kut. Heb nu ook geen zin om te spelen totdat dit is opgelost.

11. Seh

Seh Guest

Zit er weer in. Als er mensen samen willen knallen kun je mij best een invite sturen.

Misschien kan iemand proberen een crew only wereld op te zetten? Mij lukte het niet.

12. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Dik lullig dat wanneer je missies hebt gedaan en weer terug in de wereld spawned, dat dan mensen je opwachten en gelijk je geld jatten. Gelukkig had ik geen 5000+ cash bij me, want anders was ik alles kwijt.

Ben net bezig met wat missies en al stuk of 5x gedaan x 3000 cash. Als ik dat zo kwijtraak....

13. Seh

Seh Guest

Ik ben mijn begin auto kwijt, had hem verzekerd maar is blijkbaar niet goed opgeslagen. 8) Nu kost het 10k. :mad:

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sommige mensen zijn slim en zetten freeroam pvp uit. Die moet dood maken met een auto lol.

15. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Haha ik had vanmiddag een straaljager online. Ik had eerst een helikopter van het vliegveld gejat en daarmee naar de luchtmachtbasis gevlogen. Daar vond ik een straaljager :D
    Wel oneerlijk want niemand kon er wat tegen omdat iedereen nog met pistooltjes en shotguns zit. Geweldig

Bij mij doet het hele online gebeuren het trouwens prima.

16. Seh

Seh Guest

Ik had ooit 30k, nu nog maar 17 en niks gekocht. 8)

17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Stuur me maar een message(op xbox) degenen die me willen joinen.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hospital bills? Bij een atm kan je zien waaraan je geld is verdwenen.

19. Seh

Seh Guest

Denk het ja. Zal die safemode wel aanzetten en dan gewoon altijd in een auto zitten. :lol:

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat een dooie wereld zeg online, in vergelijking met de story mode is online echt een spookstad. Er staan verdorie niet eens vliegtuigen op het vliegveld. Ik heb d'r wel 20 minuten rondgereden in de hoop dat er een vliegtuigje zou spawnen :{.

Deel Deze Pagina