>> Spoiler Het laadscherm loopt perfect! Settings alles op Ultra Soms een glimps van het level En ik doe het gewoon als vanouds goed. Weet je... Als ik iets zou zien zou het qua framerate zo slecht nog niet zijn. Voelt echt niet zo laag aan als die counter zegt. Ik denk dus dat de 360 gaat winnen.
Te erg. XD Hij loopt hier redelijk goed op Ultra hij blijft op en boven de 30 fps. Ik heb wel AA Deferred uit staan want dat gebruikt altijd gewoon teveel. Maar hij mag nog wel wat meer optimalizatie hebben en graphics polashing want hij is niet erg veel mooier als BF3 atm.
Meh, hij wil niet meer opstarten bij mij, als ie geladen is crasht ie. Even kijken wat het probleem is.
Hmm, elk spel loopt voor geen meter, ik hoop niet dat mijn videokaart kapot is (en net een paar dagen na de garantietermijn natuurlijk )
Bij mij loopt ie heerlijk, soms wat lag maar dat is dan wel duidelijk merkbaar. Wel irritant als die flat neerstort dat je gewoon direct dood gaat, als speler heb je geen idee wanneer ie gaat neerstorten. Dan ga ik de lift in en dan stort die flat in
Heb ook BF4 even gechecked. settings staan op Ultra maar vind het niet egt geweldig... Vergeleken met BF3 vind ik het niet echt een super vooruitgang. hoop dat de game zelf beter is.
Is een beta he. En tsja BF3 op ultra was al een erg mooie game je kan niet echt grote stappen verwachten in 2 jaar eigenlijk.
Ik hoop het wel inderdaad Jorrie, maar goed van BF2 naar 3 duurde heel lang. Ik hoop dat dit niet te snel is om nu al 4 uit te brengen. Mensen hebben toch hogen verwachtingen. ( ikzelf ook ). Ik was het mooi even af en wacht op reviews als de game uit is.
Ik verwacht dat BF4 er een stuk beter uit gaat zien als hij eenmaal uitkomt. Van de beta ben ik grafisch ook nog niet echt onder de indruk. Al verwachten we tegenwoordig ook best wel veel van games.