[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat ik trouwens ontzettend jammer vond en nog altijd betreur is wat Trevor heeft gedaan met

Wade zijn neef (?) die in de haven werkte en zijn vriendin. Vond dit zo fout. :emo::+ Ik vond die neef best leuk, lekker dramatisch einde.

Enige moment in het spel dat ik iets zielig vond.

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Liever dat dan dat hij boven op een bergtop wakker wordt met geen auto te bekennen in de verre omtrek.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    in een jurkje :lol:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat hipster gesprek tussen Mike en Trevor was echt te mooi. :)

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.092
    Heerlijk inderdaad, protohypster :lol:

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
  7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Michael op zich zelf een beetje saai, maar de chemie tussen hem en Trevor is er duidelijk wel. Haalt altijd het beste in Trevor naar boven.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.932
    Gisteren eindelijk weer kunnen spelen.
    Tijdens mn 3uur durende speelsessie diverse random events gedaan (waarbij een dude uit mn auto kotste), bizar vette missies gedaan (oa zieke shootoat met de popo waar je heerlijk kon switchen tussen Michael, Franklin en Trevor, met kapotzieke achtergrondmuziek), en echt genoten van hoe prachtig de game er wel niet uitziet. Die landschappen, de sunsets als je met een helikopter boven Los Santos vliegt, met een chill muziekje, die lichtjes...De radiostations zijn stuk voor stuk ook subliem.

Man er moet echt bizar veel verkeerd gaan wil dit niet de beste game op de 360 worden voor mij, en mss wel de beste game ooit.

9. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

weet iemand of de keuze die je als laatste kunt doen nog consequenties heeft? Trevor of Michael dood maken of de deathwish? Wat is verstandig om te doen? Of maakt dit verder niet uit behalve dat je diegene niet meer kunt kiezen na het uitspelen?

Alvast bedankt!

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Pas op spoilt het einde!

Deathwish is de optie waarmee je moet gaan. Als het eindigt wordt dat duidelijk voor je. Voor de zekerheid kun je hem saven voordat je deze keuze maakt.

11. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dankje. Heb inderdaad autosave uitgezet, de eerste twee eindes gekozen, maar ga nu voor deathwish, maar heeft dit dan verder nog gevolgen of is het puur dat je dan nog de 3 personen kan kiezen?

12. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Basically komt het er op neer dat je met Deathwish de opbrengst van de UD heist over 3 man moet verdelen, en anders maar over twee.

13. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar als je de lester missies nog over hebt moet het wel genoeg zijn met 3 personen toch? Dus eigenlijk deadthwish kiezen voor de mainending?

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Met bijna alles wel eens, maar de radiostations vind ik niet de beste uit de serie. De 'pop' zender vind ik wel aardig, maar ik vind Laslo wat minder sterk (waren vooral in 4 prachtige stukjes) en verder is het voor mij iets teveel rap en wat daar op lijkt.

16. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga opnieuw beginnen, omdat ik het niet slim gedaan heb. Wat is buiten de Lester missies nog meer verstandig om te weten?

17. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Meer niet dacht ik zo, ik had precies het zelfde gedaan, voordeel is, dat je de heist en de opdrachten van de FIB de andere optie kan doen, waardoor het toch allemaal anders is.

Geen idee wat de gevolgen zijn als de online versie goed werkt in combinatie met de online aandelenmarkt, omdat missies van lester daarmee samenhangt

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Die Lester missies staan bij mij ook nog helemaal open.
    Wat is nu handig, gewoon de eerste doen en dan aandelen gaan kopen? Of wat was de truc?

19. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Voordat je de missie start moet je de aandelen kopen, dan de missie uitvoeren.
    Dan is het ongeveer 3 speeldagen wachten.
    Het beste is om na de missie op te slaan op een nieuwe savefile. want als de aandelen ineens kelderen, kan je het nog terug draaien.

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Er is geen verschil in buit met betrekking tot de twee keuzes toch? En de crew boeit uiteindelijk ook niks toch? Ik ga altijd maar voor de beste lui..

Deel Deze Pagina