[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Hij probeerde of hij het datapack nu toch op de normale manier kon downloaden en installeren. Dat ging dus nog steeds niet.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Konami, waar zijn jullie mee bezig. Dit kan toch gewoon niet? Zijn ze op vakantie ofzo. Want ik krijg het idee dat de community harder werkt aan een oplossing dan Konami zelf. Waarom vind ik PES dan ook zo leuk.

3. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Haha, ik kan er om lachen maar eigenlijk is het behoorlijk triest. Vorige week twijfelde ik nog om hem te halen, maar de vele negatieve aandacht en het gedoe met Horizon en malware (wtf 8)) halen mij over om het geld lekker op zak te houden.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Voorlopig mis je in ieder geval nog niet zo heel erg veel. Ik ben er van overtuigd dat het spel echt tof wordt als alle problemen zijn gefixt. Ik ben echter bang dat dat nog wel even op zich laat wachten. Tot die tijd ligt het spel te verstoffen.....

5. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt het dat de patch pas in november komt? Dit zou toch echt hopeloos te laat zijn.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat is volgens mij niet de patch voor het online gebeuren, maar een andere patch. Geloof ik hoor.

OF ze zijn natuurlijk nog dronken van hun succes met PES 2014 en gaan pas in november weer aan het werk.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt gelijk, dat is niet de online-patch voor het gegevenspakket, de november-patch gaat over het tweaken van andere zaken.

8. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is nu net die gameplay patch die ik wil. Het zou me verbazen dat konami met die patch in november alle gameplay ergernissen eruit krijgt maar bon, ik blijf hopen.

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vermaak me prima online! Net weer 2 potjes gewonnen . weer een waar ik met 2 0 achter kwam en met een penalty op 2 1 kwam en vervolgens met 4 2 won. Het geeft zo'n kick. Met FIFA online heb ik dit nooit gekend. Want dan verloor je omdat die andere het hele veld over dribbelde. Bij les hou ik zelfs Ronaldo tegen... Ik blijf het nog steeds spelen.

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Konami:

Oftewel, ze zeggen eigenlijk koop dit wanproduct niet voor november.

Ik ga maar proberen een next gen console te fixen en dan wordt het FIFA, zo niet wellicht PES maar wat ze nu aan het doen zijn slaat he-le-maal nergens op. Zo ga je niet met je fans om.

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het is vooral jammer dat het pas in november komt. De lijst fixes is op zich prima.

Het niet kunnen installeren van het gegevens-pakket staat hier trouwens los van. Daar zijn ze nu over in overleg met Microsoft en dat willen ze zo snel mogelijk oplossen.

Trouwens Tyrant, waar komt die citaat van Konami vandaan? Kan het niet vinden.

Laatst bewerkt: 4 okt 2013
  12. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Pff november is nog een tijdje weg zeg, nou ja als ze iig maar die gegevens pakket download installeer probleem oplossen anders gaat het even helemaal nergens meer over.

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Datapack downloaden lukte gisteren nog altijd niet.

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Schandalig idd. Heb de game inmiddels ook al niet meer aangreaakt en ben gewoon weer lekker bezig met FIAF13 career.

Konami hoort sowieso die keepers/stiftballen aan te pakken.

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb me geabonneerd op een Konami-site die praktisch elke dag wordt ge-update.
    Daar krijg ik dan een mailtje van.
    Het gaat hierom:
    https://uk.secure.konami-europe.com...players-Are-you-having-trouble-getting-online

Laatst ontvangen bericht was:

Laatst bewerkt: 4 okt 2013
  16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Daar ben ik nu wel klaar mee, 4x geprobeerd, nu geen zin meer in totdat het zeker foutloos werkt.

17. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Instagram account.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Och, als je het net geprobeerd hebt, deze week, denk ik niet dat het werkt, maar ja, je kan het altijd proberen :)

20. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox zie ik de raarste meldingen volgens mij zijn ze druk bezig.

Deel Deze Pagina