Hij probeerde of hij het datapack nu toch op de normale manier kon downloaden en installeren. Dat ging dus nog steeds niet.
Konami, waar zijn jullie mee bezig. Dit kan toch gewoon niet? Zijn ze op vakantie ofzo. Want ik krijg het idee dat de community harder werkt aan een oplossing dan Konami zelf. Waarom vind ik PES dan ook zo leuk.
Haha, ik kan er om lachen maar eigenlijk is het behoorlijk triest. Vorige week twijfelde ik nog om hem te halen, maar de vele negatieve aandacht en het gedoe met Horizon en malware (wtf ) halen mij over om het geld lekker op zak te houden.
Voorlopig mis je in ieder geval nog niet zo heel erg veel. Ik ben er van overtuigd dat het spel echt tof wordt als alle problemen zijn gefixt. Ik ben echter bang dat dat nog wel even op zich laat wachten. Tot die tijd ligt het spel te verstoffen.....
Dat is volgens mij niet de patch voor het online gebeuren, maar een andere patch. Geloof ik hoor. OF ze zijn natuurlijk nog dronken van hun succes met PES 2014 en gaan pas in november weer aan het werk.
Je hebt gelijk, dat is niet de online-patch voor het gegevenspakket, de november-patch gaat over het tweaken van andere zaken.
Het is nu net die gameplay patch die ik wil. Het zou me verbazen dat konami met die patch in november alle gameplay ergernissen eruit krijgt maar bon, ik blijf hopen.
Ik vermaak me prima online! Net weer 2 potjes gewonnen . weer een waar ik met 2 0 achter kwam en met een penalty op 2 1 kwam en vervolgens met 4 2 won. Het geeft zo'n kick. Met FIFA online heb ik dit nooit gekend. Want dan verloor je omdat die andere het hele veld over dribbelde. Bij les hou ik zelfs Ronaldo tegen... Ik blijf het nog steeds spelen. Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
Konami: Oftewel, ze zeggen eigenlijk koop dit wanproduct niet voor november. Ik ga maar proberen een next gen console te fixen en dan wordt het FIFA, zo niet wellicht PES maar wat ze nu aan het doen zijn slaat he-le-maal nergens op. Zo ga je niet met je fans om.
Het is vooral jammer dat het pas in november komt. De lijst fixes is op zich prima. Het niet kunnen installeren van het gegevens-pakket staat hier trouwens los van. Daar zijn ze nu over in overleg met Microsoft en dat willen ze zo snel mogelijk oplossen. Trouwens Tyrant, waar komt die citaat van Konami vandaan? Kan het niet vinden.
Pff november is nog een tijdje weg zeg, nou ja als ze iig maar die gegevens pakket download installeer probleem oplossen anders gaat het even helemaal nergens meer over.
Schandalig idd. Heb de game inmiddels ook al niet meer aangreaakt en ben gewoon weer lekker bezig met FIAF13 career. Konami hoort sowieso die keepers/stiftballen aan te pakken.
Ik heb me geabonneerd op een Konami-site die praktisch elke dag wordt ge-update. Daar krijg ik dan een mailtje van. Het gaat hierom: https://uk.secure.konami-europe.com...players-Are-you-having-trouble-getting-online Laatst ontvangen bericht was:
Och, als je het net geprobeerd hebt, deze week, denk ik niet dat het werkt, maar ja, je kan het altijd proberen