[PS4] Beyond Two Souls

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jun 2012.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    HO-LY F*CK.

Graphics. _O_

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Geniale demo :D

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe zit het nu precies met de samenwerking met een 2e speler via tablet/smartphone?

4. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    De ene doet Aiden en de ander Jodie.
    Je wisselt gewoon van controller dacht ik.

Embargo is: 8 oktober 17.00uur.
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=687205

Laatst bewerkt: 3 okt 2013
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, eerst vroeg ik waarom niet ook Windows Phone. Maar nu heb ik een betere; waarom niet Vita?!

Ik ga overigens geen reviews lezen. Te grote kans dat iets over het verhaal gespoiled wordt.

6. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Een mobiele telefoon heeft iedereen, vita niet.
    Reviews ook niet lezen idd, ik kijk wel even naar het cijfer, ik gok een 8/9.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk heeft iedereen een mobiele telefoon. Maar niet iedereen heeft een (compatible) tablet.
    En belangrijker; de Vita is Sony's eigen handheld. Als ze dan toch bezig zijn met touch apparaten te ondersteunen snap ik het niet dat ze de Vita niet ook gelijk ondersteunen. Lijkt me een no-brainer.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik verwacht wel wat meer negens dan achten persoonlijk

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik verwacht ook flinke uitschieters naar beneden. Niet iedereen kan dit soort game waarderen. En het is David Cage. Altijd cool om op te haten.

Uiteindelijk gemiddelde zal rond de 84 worden. Ofzo. :+

10. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Die touch app was bedoelt voor non-gamers volges Cage, vandaar.
    Zie die Eurogamer presentatie.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Als hij weer The Matrix van z'n game wil maken wel ja. :+

12. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ja denk het ook hoor.
    Maarja als je het lager inschat, kan het ook niet tegenvallen.

Zie ook de disclaimer op neogaf, lol: :+

WARNING | Mods will be informed of those who trolls the thread.

1. Spoiler-tag any plot-related discussion. If you post a link to a Youtube video, warn us if there's spoiler in it. If necessary, I'll create a separate spoiler thread once the game is out.
    2. This is not a thread to tell others that you are one of those special snowflakes who hate QTEs and David Cage. Spread your winter wonderland elsewhere and make your own thread.
    3. We also don't want to hear about your definition of a "game" in this thread. And whether or not this title fits in it. You want 'real' gameplay? Go play "Tetris", I highly recommend it.
    4. Want to make NPD/sales predictions? Well, you're in the wrong thread! You see that 'Search' icon on the top right hand of the blue bar? Hit that and look for them.
    5. Concerned about the direction of gaming industry? Good. But do it elsewhere! Also, a few games with unusual gameplay will not change how other developers make their games.

TLDR version | If you want to do item 2 to 5 mentioned above:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=688865

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat was echt een gave demo zeg. Gameplay gewijs absoluut Heavy Rain, maar een volledig ander concept en wat een tof concept dat ook is. Leuk om met Aiden al die mensen te 'sarren' in The Experiment ook. Man...ik dacht dat ik na GTA V geen games meer ging halen dit jaar.....maar misschien moet ik toch maar een uitzondering maken voor deze....en misschien Batman.

Grafisch vind ik vooral de gezichten erg mooi, maar lang niet alles is even baanbrekend. Zeker niet in het begin gebied van The Experiment. Het is mooi genoeg, maar net als met Heavy Rain is er duidelijk meer aandacht aan de gezichten en uitdrukkingen besteed. Which is fine. Maar dit verhaal lijkt me gigantisch boeiend en origineel en we hebben al zo weinig van dit soort games, nice!

Laatst bewerkt: 4 okt 2013
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :lol:

Ik snap ook goed waarom dit op GAF moet.

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Demo gespeeld: niks voor mij. Ik vind het geen game. Er zijn daarnaast zat beter geregisseerde films en series dan dit.

Het is voornamelijk de teleurstelling die spreekt. Ik snap heus wel dat veel mensen dit tof vinden. Voor diegene: veel plezier ermee! :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tuurlijk wel. Er is interactie met de beelden op tv, dus het is een game. :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is ook echt meer een ervaring dan echt een game idd. Je gebruikt vooral de thumbsticks om Jodie te besturen en verder zit de meeste gameplay in die Aiden en dat is ook vrij simpel gehouden. Maar door die gameplay van Aiden vind ik het wel meer een game dan Heavy Rain was.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt het imo ook niet simpelweg vergelijken met series en films. Die zijn niet interactief. Daar maken je keuzes niks uit. Het feit dat dat hier wel kan en uitmaakt voegt heel veel toe. Het is een meer persoonlijke ervaring.

En natuurlijk zijn er ook zat slechter geregisseerde films en series. En zo zijn er ook betere/slechtere games. Maar het is de combo wat het unieker en memorabel maakt.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het ook eigenlijk meer een mix tussen adventure game en interactieve film eigenlijk.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop iig (tegen beter weten in) dat er meer scenes zijn zoals de eerste, dan de 2e (iig dat stuk op straat, ontploffingen overal)

Wat me tot nu toe bevalt van Heavy Rain is dat het relatief low-key is. Geen Michael Bay ontploffingen, geen Uncharted set pieces. Maar down to earth mysterie.
    Nu is het niet erg als uiteindelijk het alsnog (even) losbarst, maar een game moet er niet voor driekwart uit bestaan.
    'jeej, weer een ontploffing... zo awesome' *kuch*

Deel Deze Pagina