[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klote dat jullie er gewoon niet in komen. Ik weet zeker dat wanneer je door de eerste race komt en de missie daarna je gewoon normaal kunt spelen.. Blijven proberen :x
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Net even geracet met Silverlink en NeonovA (en vast meerdere XBW'ERS), leuk :D

    Met de Z-type 2de geworden :+
     
  3. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Wat een epic moment net _O_
    Ik kreeg een 5k bounty en ik denk dan maar even chaos creëren met een truck + trailer in de stad. 2 gastjes achter me aan en ik raakte geloof ik ook alles wat ik raken kan met die truck. Politie komt ook nog om de hoek en ik rij ergens van de weg en val een eind naar beneden zo de snelweg op stond midden op een vangrail stil en kon geen kant meer op. Naja ik denk daar ga ik dus ik stap uit zo van knal me maar dood voor die 5k. Maar nee hoor hij toetert even dus ik jump in zijn auto en er volgde me toch een politie achtervolging die opliep tot 5 sterren. Na een minuut of tien vlogen we ergens in het water en moesten we er aan geloven helaas.
    Hij schoot me nog wel dood toen we spawnden maar die bounty was al verdwenen :lol:
     
  4. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat kan je eigenlijk met die JP points doen die je na elke missie krijgt?
     
  5. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn Job Points en kun je nog niks mee doen, zal wel iets te maken gaan hebben met de Heists.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mooi man. 60k zomaar kwijt omdat die het blijkbaar niet heeft opgeslagen. Schijtspel.
     
  7. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Pijnlijk :mad:

    Vind het overigens jammer dat er niet veel XBW'ers joinen wanneer ik hen invite voor een missie :mad:.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Op 1 of andere manier kan ik jou niet joinen.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben er ook zo klaar mee. Zoveelste bug die me keihard naait. Gelukkig ben ik nooit zo moeilijk en gooi ik een spel weer net zo hard op de bazar. Laat ghosts maar komen :)

    En zie nu ook dat ik 4 levels ben teruggezet.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013
  10. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Niet? Dan moet ik misschien eens naar mijn router gaan kijken aangezien ik ook niet erg veel mensen met de auto-invite krijg.

    Of heeft iemand anders hier ook last van?
     
  11. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik weet niet of je dit doet maar je moet altijd als je stopt met online terug naar je story mode via je tel of via start > online > Quit GTA Online
    Dan slaat tie uhm pas op
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    is er ook een manier om die invites uit te schakelen?

    vind het zo irritant dat ze iedere keer in beeld komen en zo'n geluidje maken...
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind online wel vet, alleen het is moeilijk om een groep bij elkaar te houden.
     
  14. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik ga straks weer online, rond 20:30 / 21:00.

    Wie speelt er mee? :)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vanmiddag even gespeeld met vrienden, paar races en missies. Coole shit. Ik las op internet wat tips dat je niet bij ATMs je geld moet storten, want mensen lopen je gewoon op te wachten...zucht. Ik merkte het net ook al toen ik in een algemene server zat, mensen die je gewoon blijven scheppen met hun auto...triest. Schijnt ook dat je elkaar nog steeds kunt doden in passive mode, wanneer je iemand voor je auto krijgt of gewoon schieten vanuit je auto.

    Wanneer komen die heists trouwens?
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Gewoon je geld storten via je mobiel.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nodig me maar uit!


    Net toch maar opnieuw begonnen online. Ben over de teleurstelling heen van mijn verdwenen poppetje.

    In die race tegen Lamar joinen opeens 6 andere mensen. 2.000 euro ingezet op mezelf. Start als 8e en na 2 bochten al eerste en niet meer uit handen gegeven. Meteen 9.000 verdiend.
    Daarna kwam een vriend online dus meteen samen missies gedaan waardoor ik intussen weer op level 6 zit.

    Minpuntje is dat ik 4 keer achter elkaar ben gekillt na een missie terwijl ikzelf niet eens iets kon doen. Vanaf nu meteen na een missie passive mode aan en geld via telefoon storten.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klote voor je Cookie. :mad:
     
  19. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Gewoon random missions? :) Draag zometeen overigens geen headset. Dan weet je dat alvast.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Geen probleem, die van mij valt sowieso constant uit.

    Ik vind elke missie waar ik geld verdien prima. *)


    EDIT: Oke, de zin in GTA Online is nu helemaal weg. Net extra eerst terug gegaan naar SP. Start ik nu opnieuw op ben ik opeens weer level 3 ipv 6 en al m'n geld is weer weg (25k). bah bah bah
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013

Deel Deze Pagina