[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat de hangar bij het vliegveld alleen door Michael kan worden gekocht?
     
  2. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat ik me wel afvraag is of je nou meerdere dingen kan kopen in GTA5 SP? Want een extra garage of nieuw safe-house zou wel fijn zijn.

    Wil wat exclusieve auto's gaan kopen / jatten ... maar wil m'n getunede bakkies niet kwijt.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Helaas niet.
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle drie de personages kunnen die hangar bij het vliegveld kopen?
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    ja
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het dan nog uit met welk personage je wat koopt?
    Want eenmaal met één personage gekocht, is dan natuurlijk jammer voor de andere twee neem ik aan? :+
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Je kunt alles kopen per character. Dus als je iets met de een koopt kun je dat daarna ook gewoon kopen voor de andere 2.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Dat is eigenlijk best onrealistisch. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals een hangar kan je voor meerdere kopen. Beide hebben ze dan wel een andere volgens mij. Maar zoals een club kopen of iets anders is eenmalig.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    OST tijdens missie is echt perfect gedaan, zorgt voor zo'n betere sfeer tijdens missies. Net Monkey Business gedaan en de muziek erin maakte het alleen maar beter dan het al was. _O_
    2/3 van het verhaal. Missies zijn echt fantastisch gedaan en personages zijn echt geniaal goed wat vooral komt door de voice acting. Alle drie echt heerlijk gecast.
     
  12. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de verhaallijn nu uitgespeeld en heb alle Lester missies gedaan. Nu wou ik Puerto Del Sol Marina en Vespucci Helipad kopen voor Michael en Franklin maar wanneer ik dus op verder klik gebeurt er niks. Iemand enig idee wat de reden hiervoor zou kunnen zijn?? Daarna heb ik met Franklin Smoke on the water gekocht en dat werkte wel gewoon goed. En hiervoor heb ik de autogarages ook gewoon kunnen kopen.

    Hoe zit het nu met de opslag van auto's?? Verdwijnen er nog steeds auto's uit de garage van je villa bijvoorbeeld?? En indien je auto's koopt via internet, spawnen die auto's terug in je garage als je ze kwijtraakt of opblaast??
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja door het Online gebeuren zijn er in de single player nu ook problemen opgetreden. Helipad kopen e.d. werkt vaak niet in 1 keer, had ik ook.

    Ga bij het koopbord staan en probeer het te kopen, loop 3 meter weg en probeer het opnieuw. Na een keer of 5 lukte het eindelijk. Geld wordt alleen afgeschreven als je het ook daadwerkelijk hebt aangeschaft.


    Of er nog problemen zijn met de garage durf ik niet te zeggen, ik heb geen vertrouwen in Rockstar. Als je auto's e.d. die je koopt opblaast spawnen ze weer in je garage/hangar (dit gebeurde in ieder geval met de tank die ik meerdere keren heb opgeblazen).
     
  14. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een probleem is dat dawsaq.com down is...dus je kunt geen aandelen kopen. Loop nu aardig wat knaken mis! Met name bij hitman missies.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Klopt!

    Hangar bij het vliegveld is enkel voor Franklin en Michael (Bij die van Franklin ligt nog een handige goodie). Zelfde geldt voor de Helipad. Trevor heeft immers al de mogelijkheid voor het vliegveld met helipad in het Noorden.
    De dock bij de haven kun je met alle drie kopen en liggen dan ook netjes naast elkaar.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar als het goed is krijg je wel een extra safehouse of twee door de story toch?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eentje met Franklin naar die is zwaar bugged. Ben daar al iets van 4 auto's/motoren aan kwijtgeraakt. De ene keer sloeg die ze wel op en kon je er een paar dagen op vooruit en de keer erna was opeens alles weer weg.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb sinds de update geen last hiervan meer gehad (*klopt af* ), maar ik heb dan ook nog niet eens een online character aangemaakt.
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Had niet verwacht dat ik dit ooit zo snel zou zeggen.

    Maar ik heb GTA V gewoon al 1,5 week niet meer gespeeld:emo: Eigenlijk ook helemaal de console niet aan gehad. Ik heb op de een of andere manier gewoon niet de behoefte om het spel te spelen. Best zonde, want toen die uit kwam had ik er echt super veel zin in.

    :'-(
     
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet ik wat ik maar eenmaal kan aanschaffen en wat ik wel voor elk personage kan kopen?
     

Deel Deze Pagina