Hmm toch zoveel mensen enthousiast over deze game. Vond hem na een uurtje al saai worden omdat ik me zo snel overpowered voelde. Wellicht toch nog eens oppakken
Als je je overpowerd voelde moet je de elf-quests eens doen; die zijn ietwat pittiger als ik me niet vergis. That said, écht moeilijk wordt de game niet. Maar door de gameplay bleef ik toch doorspelen. Meer RPGs hebben die chakrams nodig.
@finalbob, ergens begrijp ik uw reactie..zitnu op 37uur zie ik☺ de eerste uren leek het wel of ik niets anders deed dan van hier naar daar lopen, maar naarmate meer opdrachten komen en werelddelen vrijkomen wordt het toch pittiger! Als het voor mij even saai werd heb ik gans het werelddeel afgelopen en dan ontstaan nieuwe 'plaatsen' met opdrachten, kopers, verkopers etc etc..
Begrijp me niet verkeerd mensen. Ik heb me ook prima vermaakt met de game, verlang er zelfs weer naar, maar vind de camera het enige minder fijne dan de rest. Al het overige hou ik wel van, behalve misschien dat je personage niet kan springen en vaak om moet lopen om ergens te kunnen komen. R.I.P. 38 studio's, dat wel.
idd dat omlopen kan soms vervelend zijn, wat ik dan wel weer super vind zijn die hoogte verschillen, als je het niet direct doorheb (zoals ik in het begin) kan je blijven rond een berg wandelen zonder dat je het door hebt dat je via een bergpas naar boven moet
Jep, en dat is ook een van de redenen waarom ik het eerste bosrijke gebied in de game zo mooi vond. Aan die woestijn had ik de meeste hekel, waar die Gnomes zitten. En Gnomes haat ik in deze game, minstens zo erg als in World of Warcraft.
Ach, wie weet komt er ooit nog een vervolg; http://www.gamespot.com/news/kingdoms-of-amalur-ip-auction-set-for-november-6415056 Hopelijk pikt een goede studio de IP op.
yep, in die woestijngebieden had ik soms het gevoel dat ze niet wisten welke richting ze uit willen☺ een serieus contrast met de bossen en mini steden om nog maar te zwijgen over Rathir...prachtig gewoon
Shops (zijn maar een paar extra backpack in heel de wereld van Amalur, dus makkelijker is effe Googlen waar precies).
was vergeten dat ik ooit iets gestolen heb in een stadje, ik deed een fast travel van Adessa naar Didenhill en niets vermoedend komen de bewakers mij een lesje leren ik zal maar enkele dagen wegblijven daar
Dat is ook weer zo'n pluspuntje, en de reden dat ik hoop dat er nog een deel 2 komt. Ik hoop zo dat BioWare de licentie koopt/krijgt.
mja, ik bid er elke dag voor kan je eigenlijk iets verstoppen in je stash wat je nodig hebt voor een missie? want sommigen dingen kan ik niet verplaatsen naar junk...
Klopt, zijn vaak dingen die je nodig had voor een missie/sidequest.....das dus kut want die nemen dus kostbare ruimte in, terwijl je er niets meer aan hebt. Daarom zijn die extra backpacks dus ook best wel een must. Ik weet niet of je ook de DLC gaat doen, maar pas in dat geval op bij Legend of Dead Kel; daarin krijg je veel stash dat je niet meer kwijt kan. beter die te doen tegen het eind van je game (dan maakt het toch niet meer uit).
@mad: de DLC die ga ik later doen... heb al een rugzakje gevonden en sta nu op 80...ondertussen alles uit de stash gezwierd en dat bracht zomaar even duizenden muntstukken op....ik blijf alle opdrachtne doen alvorens naar het andere continent te reizen...maar der komt maar geen einde aan☺