Ik zit met smart op deze game te wachten hoor. Ik vind het -net als jij- pure fun uitstralen. Ik was ook gek op SM3DL, die heb ik wel 4x helemaal uitgespeeld. Geweldige game. Ik zou ook graag een Luigi's Mansion op de Wii U willen zien. LM 2 op de 3DS was echt top.
Oeiii ik had die mario3dworld trailer nog niet gezien, was te laat ingeschakeld. Maar (mieee)wauw die trailer zag er veelbelovend uit! Had echt totaal iets anders verwacht, dit is gewoon DE 2d platformer die 3d gespeeld word hahaha. Wilde tearaway heel graag, maar als dit allemaal komt op diezelfde dag dan gaat de ps4 toch ff voor en zal de rest eventjes moeten wachten maar tearaway ga ik zeker niet vergeten!!!
Mario Land 3D (of wat dan ook) was echt geweldig op de 3DS! Ben erg benieuwd hoe geweldig die game gaat worden.
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Wi...80803673&sr=8-1&keywords=wii u pro controller 20 pond voor een wii u pro kont-roller
Kijk, ik ben de slechtste niet. Ik heb de Wii U weer happy gemaakt! Beetje afstoffen en een nieuw maatje gegeven Mijn collectie begint huge te worden. Spoiler
Het ziet er ook wel echt lekker uit qua kleuren. En hoe cheap het misschien ook is, de game op 3DS was wel echt gruwelijk tof.
De mario3d die op de wiiu gaat verschijnen is toch wel een totaal nieuwe game en niet diezelfde als op de 3ds?
Nee, maar wel dezelfde gameplay met wat kleine toevoegingen. Tenminste, dat is het tot nu toe gebleken in de video's die ze lieten zien. Dat vind ik dus gewoon goedkoop. Het zal vast een toffe game zijn, maar op deze manier gaat het dezelfde richting op als de New Super Mario Bros reeks. Daarvan was de eerste zeer tof en origineel en begon het op een gegeven moment gewoon een melkserie te worden. Daarnaast verwachten wij Nintendo fans (misschien niet alle) een volwaardige 3D Mario op de consoles en niet een voortzetting op een desalniettemin leuke 3DS game.
Haha Zelda is uit en ik ben alweer bijna om, om toch een WiiU te gaan halen... Alleen een vraag over het geluid. Ik heb een 5.1 geluidssysteem die ik via Optical aansluit op oa de xbox360. Nou is mijn vraag is dat ook mogelijk op de WiiU of werkt het daar anders?