[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Kimi NL nu winkel robbery's aan het doen op de motor :p
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    En ik maar denken vanmiddag dat het dik in orde was. Nu weer dikke problemen met die bagger cloud servers, en na het bericht van Cookie durf ik niet eens naar mijn geld te kijken :mad:
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja maar de sport wagens niet.... Trouwens missies zijn die blauwe sterretjes?
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Net een potje golf gedaan (met nog een persoon van de crew, ben alleen zijn naam vergeten -_-). Het golfen viel mij nog vies tegen :D Uitendelijk laatste geworden :)

    Ow, en mocht ik die persoon ooit nog eens online tegenkomen, moet hij voorbereid zijn... Als je me aanvalt met een bijl/mes en me daarna doorzeefd met een drive by shooting terwijl ik net 2 seconde uit de golfclub ben :mad:...
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Momenteel veel van die campers... Kom je ergens uit een gebouw of activiteit word je meteen neergemaait. Wat een helden... =(

    Beste is gewoon job na job starten, freeroam zo veel als mogelijk mijden, is toch niks rendabels te doen eigenlijk. :p
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja.

    Ik had ook last van die campers, liep een kleding winkel uit met Neo en werd doorzeefd met kogels. :mad:
     
  7. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    HAHAHAHA SORRY. :mad:

    Dat was ik.
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Probleem?

    Is gewoon irritant dat je 2 keer een character verliest waar je flinke progressie mee maakt. Als het alleen maar geld was dat ik verloor kon het me weinig boeien.
     
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    zag net dat je bij die westcoast customs je auto ook kan verkopen krijg alleen niet te zien hoeveel ben een beetje bang dat ik kakka krijg en dan crappy ride heb want die vette cars kan je weer niet eigen maken alleen als je ze koopt.
     
  10. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan gewoon zien hoe veel je krijgt als je een auto verkoopt.
    Meestal krijg je rond de 3k en 4k
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is het nu al wat beter met verbinden, na die title update? Want ik heb donderdag een half uur geprobeerd om die tutorial te doen, maar ik kwam er niet in, zelfs niet in solo mode.
     
  12. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er ook zoiets als de party vs party in gta 4. Het lukt ons niet om met onze crew tegene een andere crew te spelen we komen steeds in een random game
     
  13. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Laatste update/patch van zaterdagochtend heeft voor mij geholpen in ieder geval, voor die tijd kwam ik niet door de tutorial heen en daarna zonder problemen, ook nog geen problemen ondervonden zoals sommigen hier aangaven zoals extreme lag, savegame problemen of weinig verkeer op de weg.

    Wel zijn er soms verbindingsproblemen en kan hij bij teamgames (2-8 spelers) op de een of andere manier vaak maar of maar 2, of 4 spelers vinden. Mijn NAT staat gewoon open dus dat kan het probleem niet zijn. Bij de eerste race trouwens geen problemen mee, gewoon kunnen starten met 8 spelers.

    Al met al ben ik al tevreden dat het in ieder geval allemaal werkend is en alle geprobeerde modi speelbaar zijn.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Blijf wel het idee houden dat nog steeds niet alle progressie goed word opgeslagen... Nu al meer dan 10 races met mijn persoonlijke wagen gewonnen, maar kan bij "Los Santos Custom" nog steeds geen engine upgrade kopen.
    Daar blijft bij staan, win 3 more races in this car class.

    Ook mijn 'driving skills' zijn weer weg.. |:-
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2013
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol :mad:

    Btw, zijn er mensen die moeite hebben om te kunnen tennissen?

    Ik kan zonder enig moeite golfen, maar tennis... Nee daar loopt hij bij mij vast.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Nope geen problemen mee.

    Wel grappig.. ik had 4 sterren achter me aan en vluchtte met Trevor de tattoo shop in.
    Kijk door het ruitje naar buiten maar niks.. loop naar buiten al mijn sterren ineens weg.
    Als dat elke keer zo werkt is dat wel een handige vluchtweg :p
     
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Het hosten of joinen van Jobs werkt nog steeds zeer slecht vind ik... Schiet niet op zo, en freeroam ben ik eigenlijk wel zat. Sowieso niet redabel om daar veel tijd in te steken. :{
     
  18. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een oetlul die Mt Cook, ben een winkel overval aan het doen knalt ie me neer! :mad:
    En dan wegrijden als een bang ventje :confused:
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Daar gaan we weer, character spoorloos voor de zoveelste keer.. Word volgens mij weer geen GTA Online spelen vandaag. Drama dit! :confused:
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik raad je aan om GTA Online gewoon even links te laten liggen als je die problemen ondervindt. Dit gaat je blijven gebeuren totdat het helemaal gefixt is door Rockstar.
     

Deel Deze Pagina