Waarom stap je over? Ben toch wel benieuwd wat de gemiddelde beweegreden is. Zijn er al mensen terug van de firstlook met wat een impressie van alles?
Oke, terug van Firstlook. Het was bizar druk. Als je als gewone bezoeker naar binnen moet dan raad ik je dat ten zeerste af. Je moet echt wachten totdat je een ons weegt, tenzij je spellen wil spelen die al uit zijn. Ik vond de Playstation-stand het meest indrukwekkend. Beyond two souls vond ik vreemd genoeg grafisch het meest indrukwekkende spel van de show. De next gen stuff zag er ook wel mooi uit, maar niet indrukwekkend. Ik kon geen noemenswaardige verschillen zien tussen de Xbox One en de PS4. De controllers zijn natuurlijk wel anders. De PS4-controller is erg vooruit gegaan na de eerdere controllers van Sony. De D-pad vond ik niet geweldig, maar de controller ligt wel erg lekker in de hand en de sticks zijn lekker ruw. De triggers zijn even wennen, maar bij Assassins Creed (dat een suffe upgrade is van de current gen-versie) werkte het prima. De Xbox One controller is wat hoekiger, wat platter. Deze lijkt meer op de Xbox 360 controller, al is de d-pad fijner en zijn de sticks kleiner (wennen). De triggers heb ik in Ryse amper moeten gebruiken. Voor mij is er tussen de controllers geen duidelijke winnaar.
Vandaag ook naar Firstlook geweest vandaag. Was super druk maar kon als VIP nog de eerste twee uur redelijk snel de nieuwe consoles zien. Ik was zelf de allereerste bij de xbox stand. Voor mij zelf is de xbox one nog steeds de favoriet, dit omdat ik de controller gewoon fijner vindt. de PS4 controller is wel stukken beter als de PS3 controller, maar hij is gewoon net iet te klein voor mijn handen en de twee sticks in het midden vind ik niet prettig (dit zou natuurlijk wel kunnen wennen).
Oke, Dat is wel klein ja, En die controller? Voelt die echt zo goed als die kerel van tweakers het beschrijft(hij zij dat de controller zo goed was dat je niet eens weet dat je een controller in je handen hebt dat je je gewoon 1 voelt met de controller)
Ik heb vandaag van de Next-gen alleen maar op de PS4 gespeeld. Heel netjes van Sony dat ze aangaven hoelang het nog ging duren. Ik speeld Driveclub, opzich omdat hij gratis is het een goede game alleen het onlogische is als je tegen een muur aanknalt dat je wordt teruggezet zodat je weer meteen kan rijden. Zo schuurde ik een keertje tegen een muurtje en werd ik al teruggezet, dit was wel vreemd. Die PS4 controller was echt even wennen toen ik hem vastpakte. Maar als je je hand ff goed erop legt past hij gewoon goed, dus gewoon een goede controller. Maarja vandaag alleen Driveclub kunnen spelen waardoor ik eigenlijk niet veel knopjes moest gebruiken. Morgen hoop ik zeker nog Knack te spelen en natuurlijk de XboxOne. En ookal is dit een 'Xbox One VS PS4' topic, ik moet toch vermelden dat de Wii U ook een goede console is. Daar op Mario Kart gespeeld wat natuurlijk zoiezo een geweldige game is en Donkey Kong die echt gewoon leuk is. Natuurlijk is de WII U niet een hardcore console maar mensen die meer van de lol houden en kinderen hebben zullen eerder een Wii kopen dan een One of PS4.
Klinkt goed op internet de impressies van de controller van de DS4, ik kon naar firstlook maar ik heb zoiets van nog 54 dagen en dan is alles voor mij nieuw en dan ervaar ik het pas. Maar altijd leuk om die impressies te lezen (goed of slecht)
ben gisteren ook geweest. Moet zeggen dat ik hier de bevestiging heb gekregen dat de X1 voor mij de beste console is. Ik vind de controller lekkerder spelen en grafisch zag die er erg tof uit. De games die ik geprobeerd heb (ryse, killer instinct) waren erg tof. De ps4 boeide me niet zo, maar had eerder al voorkeur aan de x1
heb zelf niet die rumble triggers gevoeld, maar die had ik ook niet nodig bij Killer Instinct en Ryse (teniminste niet dat ik weet). De controller voelde erg goed aan, met name de pookjes, dpad en de bumpers. Die vond ik echt zeer fijn spelen.
Ryse en Killer Instict had ik niet gespeeld, die rij was echt ontiegelijk lang terwijl je ook bij COD:Ghost de X1 controller in je handen krijgt. Controller ligt erg fijn in de handen, pookjes liggen ietjes hoger(wat ik beter vind), bumpers kan je gemakkelijker tikken zonder je vingers van de trigger te halen, tijdens intensieve potjes niet van de analogen(pookjes) gegleden wat ik wel heb bij de x360(dan moet ik zeg maar mijn duimen weer recht erop zetten). Ook voelde je de rumble erg goed, zo begon er iemand op mij te schieten van de linkerkant waardoor ik sneller kon weten waar hij was(+ de zieke 7.1 turtle beach headset ), alhoewel begon dit pas na het 12de potje dat ik het in de gaten begon te krijgen. Zelf nog de PS4 controller ook in m'n handen gehad en dat was het, helaas niet kunnen gamen ermee, maar ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een ps controller fijn vind, buiten de pookjes die naast elkaar staan. Bij de ps4 controller kan ik helaas zelf niet veel zeggen, want heb er nauwelijks mee gegamed dus zal ik daar maar niet aan beginnen voordat ik conclusies trek