Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf mijn iPhone volledig hersteld via iTunes en heb er alleen voor gekozen om de iCloud (contacten , agenda , enz) terug te zetten.
    De apps heb ik handmatig opnieuw gedownload.

Enige problemen die ik nu nog heb zijn.
    1). iMessage die soms blijft vast zitten.
    2). Problemen dat de iPhone zich wil uitschakelen ( accu <24% ).

2. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb hetzelfde kom ik nu achter. Ik heb in afgelopen 5 dagen al 500mb verbruikt... Terwijl ik niet zoveel heb gedaan eigenlijk. Alle autodownloads staan uit, gelukkig heb ik een bundel van 3gig dus kan wel redelijk vooruit maar toch lijkt er iets niet te kloppen.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja ik begin het idee te hebben dat meer mensen, sinds de officiële versie van iOS 7 uit is, last ervan hebben.

Tijdens de beta heb ik dit probleem niet. Zou het wel in de gaten houden ook al heb je een bundel van 3 GB.

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zie dat Transport Tycoon in de App Store staat.
    Zou dit betekenen dat Rollercoaster Tycoon er binnenkort aankomt.. :9

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Aangezien 't hier nog niet was gepost.

Ik laat 'm in ieder geval lekker in de winkel liggen :)

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Yep, ik ook. Ik heb net mijn abonnement weer verlengd met sim-only. Mijn iPhone 5 is net een jaar oud en doet het nog perfect. Ik ga volgend jaar (Als die er tenminste komt :+) weer voor een nieuwe :)

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik wacht ook weer gewoon op de 6. Hoewel ik in het begin erg enthousiast over de 5s was en er over na zat te denken om mijn 5 te verkopen besluit ik nu toch maar om hem te houden. De 5 doet het nog prima en daarnaast vind ik de zwarte kleur van de 5 in de eerste plaats 10x mooier dan dat Space Gray, dus dat is iets wat ik al erg jammer vind dat ze niet gewoon het zwart gehouden hebben. Maarja.. 'vernieuwing' he :+. Vingerafdruk ontgrendelen lijkt me nog steeds een erg handige feature (al kun je het ook als 'mwah' zien). Nu is het 1) op homebutton klikken 2) swipen :cool: code invoeren. Als je er over nadenkt is dat gewoon kut :9.
    Maat van me krijgt volgende week de 5s binnen, dus ben benieuwd hoe hij in het echt is!

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de vingerafdruk en prachtige manier om de iPhone te ontgrendelen en aankopen te doen in de store.
    Ik ben alleen bang dat ik meer tijd zal doorbrengen met het testen van welke lichaamsdelen er nog meer ontgrendeld kan worden.
    Gebruik ook al af en toe de neus van mijn fret als deze weer loopt te etteren :+

Ik zal eerder een nieuwe iPad met 64-bits kopen dan een iPhone want ik zie het nut niet van een 64-bit processor in een telefoon.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Meer mensen last van het feit dat de nieuwe ringtones in iOS7 niet zo luid zijn als in iOS6?
    Heb volume op max, alerts zijn luid zat, zo ook vids/music etc, maar sommige ringtones zijn te zacht, waardoor ik hem af en toe niet hoor. :mad:
    Net op een andere, mindere ringtone gezet die hopelijk wat luider is en anders ga ik het maar weer met oude of custom ringtones proberen.

10. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb gewoon een volledig liedje als ringtone kan ik hem ook niet missen als tie af gaat. :+

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik overweeg om Apple TV aan te schaffen, maar nu hoor ik dat er in deze maand wellicht nieuws komt over een nieuwe Apple TV.
    Weet iemand hier meer van? :)

12. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    22 Oktober schijnt er een Apple event te zijn. Als dat echt zo is, dan wordt het misschien daar wel aangekondigd.

13. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn iPhone krijg ik een melding waarin gezegd wordt dat de Global DIS over twee dagen verloopt. Wat houdt dit precies in?

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.348
    'Apple gaat nieuwe iPad onthullen'

Apple heeft pers en deskundigen uitgenodigd voor een bijeenkomst op 22 oktober. Volgens analisten gaat de gadgetfabrikant dan een nieuwe iPad onthullen, zo meldden Amerikaanse media dinsdag.

Behalve de iPad5, zou Apple ook een nieuwe versie van de iPad mini naar buiten kunnen brengen. De nieuwe producten worden meestal voor het begin van het feestdagenseizoen gepresenteerd.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Nog steeds geen oplossing voor het accu probleem met iOS7 :mad:
    Gisterenavond was het weer zover , kreeg met 20% een iMessage binnen en voordat ik het bericht kon lezen schakelde de iPhone zich uit.

16. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    De tijd dringt. Weet iemand wat dat Global DIS betekent? Het wordt weergeven naast het symbooltje van 'Instellingen'.

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Heel bijzonder, kan er helemaal niks over vinden.
    Misschien ff op GoT (forum van Tweakers) of op een ander forum waar ze er meer verstand van hebben vragen?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zelfs ik heb die melding nog nooit gezien! :+

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Maak een screenshot en post em hier

20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Zal zo even kijken of ik die melding opnieuw op m'n scherm kan krijgen en het kan posten.

Deel Deze Pagina