Ryse en Killer Instict had ik niet gespeeld, die rij was echt ontiegelijk lang terwijl je ook bij COD:Ghost de X1 controller in je handen krijgt.
Controller ligt erg fijn in de handen, pookjes liggen ietjes hoger(wat ik beter vind), bumpers kan je gemakkelijker tikken zonder je vingers van de trigger te halen, tijdens intensieve potjes niet van de analogen(pookjes) gegleden wat ik wel heb bij de x360(dan moet ik zeg maar mijn duimen weer recht erop zetten).
Ook voelde je de rumble erg goed, zo begon er iemand op mij te schieten van de linkerkant waardoor ik sneller kon weten waar hij was(+ de zieke 7.1 turtle beach headset
), alhoewel begon dit pas na het 12de potje dat ik het in de gaten begon te krijgen.
Zelf nog de PS4 controller ook in m'n handen gehad en dat was het, helaas niet kunnen gamen ermee, maar ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een ps controller fijn vind, buiten de pookjes die naast elkaar staan.
Bij de ps4 controller kan ik helaas zelf niet veel zeggen, want heb er nauwelijks mee gegamed dus zal ik daar maar niet aan beginnen voordat ik conclusies trek
Klik om te vergroten...