Ja, ik heb het gezien. Maar dan nog wil ik hem verkopen Ik wil er overigens de Xbox versie voor terug halen, ik vind het dan ook best een vette game, ondanks alle minpunten. Maar die stotter? Dat gaat me echt te ver.
Als het zo zou zijn dat je met teams zonder licentie beter kunt spelen, dan nog. Dan moet ik dus met een team zonder licentie spelen, maar ook de tegenstander moet dat hebben. Dat vind ik echt te gaar voor worden, het interesseert me ook niet meer welke reden Konami ervoor denkt te moeten hebben dat ik offline een stotter moet ervaren eigenlijk. Ik ga niet 20.000 dingen proberen om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.
Komen er vrienden gamen:" Euh, nee, niet Bayern nemen.. Nee, ook niet Juventus, neem anders Mersyde Bue, anders kunnen we niet fatsoenlijk spelen. Oh wacht, het moet in het Konami Stadion en alleen overdag. Neenee, zomer, want in de winter heb je een stotter. Oh, en de televisie mag niet op 1080P staan en we mogen niet te dicht bij de PS3 zitten. Oh wacht, de televisie moet op zijn kop en het kan alleen met een scartkabel. Oh, jullie moeten al naar huis? Zonde" Echt niet, weg met die PS3 versie. Troep.
Laatst bewerkt: 7 okt 2013