Is een oprecht serieuze vraag hoor Heb vroeger zoals gezegd enorm genoten van de Pokémon games maar in mijn ogen is het vervolgens keer op keer dezelfde formule overnemen en wat nieuwe beestjes erin stoppen. Bij CoD heb je tenminste nog (enigszins geloof ik ) sprake van een verhalend element en online component die verschillen tussen de games maar Pokémon lijkt naar mijn mening keer op keer hetzelfde kunstje te zijn. Hoef je verder niet op in te gaan hoor.
Tsja, voor mij niet zo'n groot probleem aangezien de laatste Pokémon game die ik gespeeld heb (soort van) Pokémon gold was en dat icm Pokémon Stadium. Maar grafische update naar 3D en wat extra Pokémon erbij gooien en nu ook nog dé mega evolutie.
Om er dan maar oprecht serieus op in te gaan.. CoD gebruikt ook keer op keer dezelfde formule, daarnaast zijn de Pokemons door de tijd heen grafisch verbeterd, online componenten toegevoegd, en bevat elke Pokemon een verhalend element. Zo ben ik benieuwd naar het complete verhaal van X en Y, hoe Xerneas en Yvytal een verhaal gaan spelen, en ook de Mega evo's, wie dit keer de bad guys zijn, de champion is, etc etc..
Ok, duidelijk Heb een tijdje terug nog Pokémon Black van iemand geleend maar kon me niet langer dan een uurtje of twee bekoren.
Pokemon origins is inderdaad erg tof, jammer dat ze zo snel door sommige stukken heen gaan. (zoals de eerste cave)
Ach ja, bijna alle starters zijn de laatste paar jaar niet zo goed meer helaas. Nu is het niveau wel het laagst though.
Hoezo is de officiële release aanstaande zaterdag? Nog nooit gezien dat ze games pas op een zaterdag verkopen.