Hallo allemaal Ik heb vandaag een nieuw Xbox live account geopend en daarbij perongeluk mijn oude account verwijderd waar men savedgame stond van GTA. Is er een manier om dit naar men nieuwe account te krijgen? Ik heb namelijk de oude account verwijderd zonder de contents en savedgames te verwijderen. Enkel het profiel dus. Alvast bedankt
Savegames zijn profiel gebonden, dus je kan je savegame van dat profiel niet gebruiken voor een nieuw profiel. De savegames staan dus nog wel op je Xbox, maar je kan er niks mee zonder het profiel waarmee je toentertijd gespeeld hebt.
Er is wel een manier voor via Horizon dan moet je de savegame op een USB zetten en het programma Horizon hebben, zet ook op je USB je nieuwe profiel van je nieuw account en open Horizon. Zet je savegame via eject op je computer en dan via inject weer op je USB en via save en rehash kan je dan het saven onder je nieuwe profiel. Dan werkt je save wel op je nieuwe account/profiel.
Je kan je oude savegame vinden door naar System Settings > Storage > *Huidige HDD* > Savegames > GTA V te gaan.
Voor zover ik weet kun je hiervoor gebanned worden omdat er ook veel misbruik van kan worden gemaakt, maar dat zou je ff moeten checken.
Ik heb alles via een USB stickje overgezet. Niks met Horizon of andere programma's waardoor je geband kan worden. Als het goed is kan je het kopiëren of verplaatsen naar je USB stick.
Dat is niet zo. Ja je kan een ban krijgen als je dat programma gaat gebruiken om archievements te unlocken en die savegame editor's. Maar een savegame overzetten naar een ander profiel moet totaal geen probleem zijn. Je krijgt wel een ban als je archievements gaat unlocken vooral out of order, dan ben je de lul grog weg gezegd.
Dus als ik het goed begrijp kan ik bij mijn nieuw profiel op men Xbox de savedgame terug vinden van een verwijdert profiel via settings want ik zie enkel een bestand sstaan van 7.1gb
Weet je wel zeker dat je bij het verwijderen van je profiel niet hebt gezegd dat hij dat savegames ook moet verwijderen. Anders moet het er gewoon bij staan en het is niet die van 7.1gb iig.