Spoiler Ik vind Quinn al sinds s2 een rare snuiter, misschien is hij wel de snitch. Vind die gast met die sik, maat van Saul ook een aparte
Fucking Homeland. Seizoen 1 nu gezien. Heb gemengde gevoelens over de hele serie. Ik vind het tof, maar toch....vind ik de spanning een beetje uitblijven. Had ook meer van ep12 verwacht op een een of andere manier. Denk nu alleen maar gvd ik moet meer zien, maar wss blijven de spanningen allemaal uit.
Tsja ben benieuwd hoe het seizoen gaat zijn eigenlijk. Weet nog niet precies waar ze naartoe gaan momenteel.
Hebben ze Spoiler Damian Lewis überhaupt gecast? Mis dat toch echt wel, gebeurd verder ook vrij weinig. Behalve dat Zach druk is.
Spoiler Snap ik, maar hij is wel één van de dragers van de show. Mis hem wel. Ga er van uit dat hij er in episode 3 wel in zit.
Spoiler Ik hoop dat ie zo lang mogelijk wegblijft Ik vind 'm een vrij irritante acteur met een dito rol. Crazy Carrie ftw!
Hoop dat rest van seizoen wat anders verloopt. Geen zin in een seizoen met enkel een deprie dochter en hysterische CIA agente.
Hoezo zien jullie nu al de afleveringen? De VS-versie of wat? Ik vraag me inderdaad ook af wat er gaat gebeuren aangezien .. Spoiler op het eind van Seizoen 2 Zach dan weggebracht werd en zo'n beetje iedereen bij de CIA dood ging (Estes, etc).
Diet moet je er vaak even los bij zoeken en is uiteraard iets later dan de uitzending zelf beschikbaar maar ja
Dat is dan weer minder, ben niet zo handig met dat soort dingen download het meestal met ingebakken subs
Engelse ondertiteling is altijd gelijktijdig te downloaden. Ook van dezelfde versie. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Zolang ze het maar overleefd. Die meid is toch wel de beste van de show op dit moment imo. Ik vind het tot nu toe nog niet heel bijzonder trouwens... Dat paniekerige van Carrie was ik na het eerste seizoen al beu en het wordt alsmaar erger...
Ik vind dat gezin van Brody enorm storend en niets toevoegend. Het boeit mij echt niets als er iets mee zou gebeuren, laat het maar lekker puur over de CIA gaan.