Heb gisteren beide kunnen checken. Xbox One, mixed feelings, overall tegenvallend. -Forza 5: zag er wel goed uit, maar blies me totaal niet weg. Game was wat kartelig en oogde / voelde meer aan als een Forza 4,5 dan echt een stap vooruit. -Ryse: zag er mooi uit, maar vond dat de game erg stroperig liep. Liep niet vloeiend. -Dead Rising 3: game zag er leuk en tof uit, maar vond het grafisch niet next gen. Is volgens mij op de ps3 en x360 ook nog mogelijk. PS4: overall erg positief. -Driveclub: zag er goed uit en de belichting was mooi gedaan. Game heeft me positief verrast. Game heeft vooruitgang geboekt. -Assassins Creed IV: zag er erg mooi uit, vooral het water. Game liep ook prima. Bevestigd nogmaals dat het een toppertje gaat worden. -Knack: wist van tevoren niet wat ik van deze game moet verwachten, maar na gisteren moet ik zeggen dat de game er tof uit ziet. Niet de allermooiste next gen game, maar wel sfeervol, strak en kleurrijk. -Killzone Shadowfall: onstage demo van Guarilla Games. Man wat zag die game er bizar mooi en strak uit. Veel mooie effecten, enorme drawdistance, heerlijke sound en toffe sfeer. Zeker de mooiste next gen game. Wow! Was van plan een Xbox One en een PS4 te halen, maar na gisteren heb ik toch echt wel m'n twijfels gekregen over de One.
Moet wel lachen om deze impressies steeds (niet negatief bedoeld) Een vind Driveclub dan weer niks en niet mooi en de andere weer wel. Zelfde voor Forza of elke andere game. Is voor mij wel duidelijk geworden eigenlijk dat het gewoon bijna niet uitmaakt wat je kiest. En dat het gewoon persoonlijk is.
heb idd iets heel anders ervaren. Was zelf juist positief verrast door de X1, terwijl ik de PS4 niet bijzonder vond. Ik moet wel zeggen dat ik de killzone demo gemist had. Driveclub daarentegen vond ik er verre van bijzonder uitzien.
Drive club gespeeld, spel is niks mooier dan forza, en het heeft ook kartels, geen AI die mee raced, en belangrijk in een racegame wat ik duidelijk miste was het snelheids gevoel.. misschien komt dat door de 30fps? en gameplay is gewoon gaar, spel dwingt je in een drift en voelt onnatuurlijk aan, ik zag gt 6 en dat ziet er net zo uit als drive club... En daar zijn we op een puntje waar ik een beetje bang voor ben, en dat is dat beide Next gen consoles voorlopig niet grafisch overtuigen, en twijfel ik of ze dat wel gaan doen in de toekomst.
Dat is het mooie aan gamers, de ene vind het gaar en de ander geweldig, genoeg mensen gezien die Forza beter vinden maar ook genoeg mensen die Drive club helemaal top vinden en Forza geen reet aan. Geweldig die meningen!
Drive club is gewoon een arcade titel die ik als Forza/GT fan totaal niet interessant vind. Forza ziet er gewoon goed uit, als ie straks uit is. AA kan kwestie zijn van optimaliseren waar ze misschien nog beetje mee bezig zijn. De forza over 2 jaar zal ofc stukken mooier zijn dan deze, launch titels zijn altijd al niet de meest indrukwekkende titels. Uiteindelijk is het voor de meeste forza fans belangrijker dat de game met goede gameplay en features komt. Grafisch en waarschijnlijk ook kwa performance zal Forza de komende jaren de mooiste console racer zijn, GT6 kan uiteraard grafisch niet indrukwekkend zijn op de oude PS3 en ze zullen nog steeds wel te kampen hebben met framedrops in 1080p. Echter de reden dat ik erg uit kijk naar GT6 en totaal niet naar FM5, is gewoon omdat ik al een PS3 in huis heb en omdat FM5 bepaalde race features mist. Denk echter dat over paar jaar er een leuk duel gaat ontstaan tussen FM6 en GT7, misschien dan ook wel leuke benchmark wat de first parties uit de verschillende consoles kunnen halen.
Bedoelde de PS3... Sorry, typo. Lastig typen op een iPhone! Heb al vaker gezegd dat mijn voorkeur naar de One gaat. Bij mij vliegt niet alleen bij elk negatief nieuwtje m'n pik in de knoop. Dus relax :b: PS3 was een ramp tot vorig jaar voor ontwikkelaars. Jij zeek de One ook af... mag ik toch wel gniffelen als dat is met Sony gebeurd? De PS4 zal stukken makkelijker worden ondanks het lastige grafische geheugen. Komt goed!
Hier kan ik niks mee. Forza geen vooruitgang noemen en DR met current gen graphic. Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Omdat iemand negatief is over Xbox games kun je er niets mee? Dat snap ik wel een beetje als je Xbox-minded bent, maar ook hij geeft maar zijn eerlijke mening over die games.
Ik vond het juist andersom, maar daar hadden we het over even terug.. iedereen zijn mening.. en die verschillen nogal
Zijn mening staat haaks op wat ik gezien en gelezen heb That's all. Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Ben ik ook met je eens! Ik denk dat CaptnCook juist duidelijk uitleg geeft dat de One geen top machine is! Dank zij hem zijn ervaringen ga ik zeker nog geen One halen! (want ik denk dat er vast meer mensen zo denken!) @iedereen die forza gespeeld heeft Hoe waren de spiegels in car view! Vielen de objecten weg na zo,n 50 meter