[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Qua details en atmosfeer is de countryside van V beter dan San Andreas. Maar vond het veel leuker om rond te kloten in SA dan in V. Weet niet echt waar ik GTA V vooralsnog moet plaatsen. Gruwelijke game, alles is tof, verhaal is tof en dergelijke maar het voelt me te vertrouwd aan op een of andere manier.
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb een vraagje.
    Ik heb een aantal '?' op mijn map staan. Maar als ik er naartoe rijd dan begint de missie niet. Ik begrijp dat ik dan moet switchen naar een ander personage, maar hoe weet ik welke missie bij welk personage hoort. Het is erg irritant om telkens voor niks te rijden...
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oranje is Trevor, blauw Michael en groen Franklin.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kleurverschil....

    Franklin - groen
    Michael - blauw
    Trevor - oranje

    Dacht ik....
     
  5. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan als je het even niet meer weet op start drukken, de achtergrondkleur is de kleur van je caracter. Ook als je je knopje ingedrukt houdt om te switchen zie je de kleuren bij de caracters
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Hahah, als je dood bent gegaan en bij ziekenhuis komt in Strawberry staan er buiten altijd paramedics die nogal snel aangebrand zijn. Als je dichtbij loopt willen ze je meteen beuken, dus ik heb de politie gebeld (zelf dus niks gedaan alleen dicht tegen ze aanlopen en niet slaan) en die gingen meteen paramedics schieten :+

    edit: Holy shit! Een gangmember ging zich met hem bemoeien omdat ie zijn auto aanraakte met slaan. Zij raken slaag, komt de politie er precies op dat moment net aan. Dikke shoot out tussen politie en gang _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is niet zo revolutionair als San Andreas bijv. wel was voor zijn tijd. Het is meer een (geweldig uitgevoerd) samenraapsel van eerdere Rockstar games. Verhaal vind ik ook niet bijzonder trouwens. Voor de rest topgame, lang geleden dat ik zo hooked was aan een game.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier kan ik mij ook wel in vinden. Het heeft qua gameplay mechanics al het goede van RDR en MP3, het rijden is pretty much geperfectioneerd en de aandacht voor detail is weer fantastisch. SA's features zoals dat je echt kon afslanken of aankomen waren fucking cool en iets echt nieuws is er niet. Ik ben ook echt benieuwd wat ze over 5 a 6 jaar met GTA 6 gaan doen. Maar idd afgezien van dat...supergame.
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    De details in de game zijn en blijven gewoon ziek. Ook al heb ik het spel al helemaal grijs gespeeld. Keer op keer blijf ik me erover verbazen _O_
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Deed ik ook altijd in IV, ruzie zoeken en daarna de politie bellen. Alleen pakte ze de dader toen op in de auto in plaats van gelijk neer te schieten :+
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Like wut? Politiebellen? Wist niet dat dat kon :+
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Gewoon 911 bellen :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Verhaal zelf misschien niet echt, maar het is wel leuk om te zien dat het qua verhaal weer eens iets anders is + missies zijn wel goed gedaan. Alleen van Trevor begin ik beetje genoeg te krijgen, begon geniaal, is ook wel een leuke personage maar zijn gezeik en andere dingen ben ik een beetje zat.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    San Andreas revolutionair qua gameplay? Wut?
     
  15. Dronk

    Dronk Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Trevor krijg je af en toe een berichtje van Maude met informatie over een gast die je moet opsporen.
    Daarbij krijg je een stukje van zijn laatste locatie te zien. Probleem is alleen dat dit bijna niet te doen is.

    de locatie op Het kaartje zou werkelijk overal kunnen liggen omdat er nauwelijks herkenningspunten zijn.
    Ik switch ook telkens tussen de map en het berichtje maar het geval is dat ik dan de helft alweer vergeten ben.

    Hebben meer mensen hier moeite mee gehad of doe ik het veel te omslachtig?
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Dit is me nog niet gelukt jammer genoeg.

    Paar keer wat ruzie gezocht met enkele mensen, komen ze op me af en ik bel ondertussen de politie. Politie komt en rijdt gewoon langs.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Mij is het ook nog niet gelukt in V hoor, politie heeft een hekel aan me :+
     
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129

    Misschien een idee om met je mobiel(RL) een foto te maken van dat berichtje en die erbij houden als je aan het rijden ben, hoef je het ook niet te onthouden:)
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kon zwemmen!
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    En wat was dat kut zeg :+

    Nouja, onder water was het kut.
     

Deel Deze Pagina